زنده شدن بازیگر مرد ایرانی در سردخانه بیمارستان؟!

یکی از عجیب و غریب ترین اتفاقات ممکن برای این بازیگر مرد رقم خورد و از سردخانه دوباره به خانه خود برگشت.
تصویر زنده شدن بازیگر مرد ایرانی در سردخانه بیمارستان؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون که سال‌هاست با عوارض ناشی از دوران جنگ تحمیلی ایران دست و پنجه نرم می‌کند و به تازگی در بیمارستان بستری شده، در مصاحبه ای از مردن و دوباره زنده شدنش گفت. با آرزوی بهبودی برای رضا ایرانمنش در این بخش به خاطره زنده شدن او در سردخانه بیمارستان پرداخته ایم. رضا ایرانمنش بازیگر سریال ستایش در مصاحبه با خبرنگار سینمایی فارس درباره کما رفتن و مردن 4 ساعته اش چنین گفت:

من تقریباً 17 بار به کما رفتم، 4 سال پیش هم ‌یک بار مرگ مغزی شدم، شاید باورتان نشود اما من 4 ساعت کاملاً مرده بودم. مرا به سردخانه بردند و بعد از 4 ساعت دوباره برگشتم.

2 بار از دفعاتی که به کما رفته بودم، خاطرات واضحی را به یاد دارم، احساس می‌کردم در خلاء هستم، می‌توانستم خیلی سریع به هر جا که اراده کنم بروم. اما دلم نمی‌آمد از کنار جسمم آن طرف‌تر بروم، مثل یک رویا بود.

حتی یک بار از بچه‌ها وقتی - بعد از یک ماه بی‌هوشی- در حال به هوش آمدن، از من فیلم گرفته بود، در فیلم دیدم که گریه می‌کنم و التماس می‌کنم و همه را به قرآن قسم می‌دهم که نمی‌خواهم برگردم، من سبک و رها بدون هیچ دردی در ابرها بودم، اما هر لحظه من را به زمین نزدیک‌تر و سنگین‌تر می‌شدم دلم نمی‌خواست برگردم. اما بالاخره برگشتم و دوباره سنگین شدم دوباره دردها برگشتند (آهی می‌کشد، آب دهانش را قورت می‌دهد) و ادامه می‌دهد قبل از هوشیاری کامل صدای بوق دستگاه‌ها به من یادگاری می‌کند که برگشته‌ام و می‌فهمم دوباره به «آتیه» آمده‌ام.

رضا ایرانمنش

زندگی پس از مرگ رضا ایرانمنش عکس از سحر نظیفی

رضا ایرانمنش الان کجاست؟

با استناد به ویدئویی که چند روز پیش درمورد این بازیگر منتشر شد، رضا ایرانمنش در بیمارستان بستری است و جراحی سختی خواهد داشت.

علت بیماری رضا ایرانمنش

ایرانمنش از جانبازان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده و در عملیات والفجر 8 به علت استشمام گاز خردل، جانباز شیمیایی می شود.

سن محمدرضا ایرانمنش و اسم فرزندانش

محمدرضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 اردیبهشت 1346 در جیرفت کرمان است. او در سال 1365 ازدواج کرد و حاصل ازدواجش یک دختر بنام غزل و یک پسر بنام علی است.

فیلم های محمدرضا ایرانمنش

رضا ایرانمنش در آثاری چون سجاده آتش، شاهد عینی، ترور، دکل، کمین، بی‌نشان،ستایش، وفا، تا صبح،مردان آنجلس، داستان یک شهر، پرونده‌های مجهول، گل مرداب و... بازی کرده است.

منبع: نمناک

694393