رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

با حضور سپند امیرسلیمانی و هومن گامنو؛

رقابت چهره‌ها در مسابقه جدید «تمپو تاک»

«تمپو تاک» به تهیه‌کنندگی سعید غفاری و کارگردانی رضا مهرانفر که تاکنون کارگردانی برنامه‌های پربیننده‌ای چون «کودک شو»، «اعجوبه‌ها» و ... را برعهده داشته است مسابقه‌ای در شبکه نمایش خانگی با فضایی شاد و مفرح است که در بستر سایر شبکه‌های مجازی نیز قابل مشاهده خواهد بود.
علیرضا استادی بازیگر سریال «021» گفت : هنرمندان در تنگناهای اقتصادی و شغلی شدیدی قرار دارند و به سختی امرار معاش می کنند و از این حیث نیازمند حمایت های بیشتری هستند.
گفت و گو با «سامان صفاری» بازیگر سریال «خانه امن»

ماجرای یک نفوذی

«سامان صفاری» متولد 30 شهریور 1366 در یکی از روستاهای نزدیک یزد و بزرگ شده این شهر است، در رشته جهانگردی تحصیل کرده اما همزمان کلاس های بازیگری را گذرانده است، جسته و گریخته بازی می کند و به گفته خودش در دوران زندگی هنری اش به شکل لاک پشتی حرکت کرده اما از جایگاهش به شدت راضی است.
برنامه «شب‌های مافیا»، به کارگردانی سعید ابوطالب در مقایسه با قسمت‌های نخست سریال‌ها، رکورد دقیقه تماشا جدیدی را در شبکه نمایش خانگی ثبت کرد.
گفت و گو با «امین زندگانی» بازیگر سریال «خانه امن»

چالش و شهامت در ارائه تصویر تازه از مأموران امنیتی

امین زندگانی بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون می گوید از شهرت فراری است و بعد از هر بازی دوست دارد در جزیره ای دور از شهرت و حواشی باشد، هر چند که بازیگرنماها دست از حواشی برنمی دارند.
در صفحات مجازی هنرمندان چه خبر است؟

واکنش بازیگران سینما به درگذشت چنگیز جلیلوند +عکس

چنگیز جلیلوند صداپیشه و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز گذشته یکشنبه 2 آذر ۱۳۹۹ در سن 80 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بقیه الله به دیار باقی شتافت، وی سابقه صداپیشگی هنرمندان شاخصی همچون «مارلون براندو»، «پل نیومن»، «جیمز استوارت»، «برت لنکستر»، جان وین»، «آنتونی کوئین»، «کلینت ایستوود»، «کوین اسپیسی»، «رابرت دنیرو»، «لیام نیسون» و ... را در کارنامه هنری خود داشت.
از شبکه نمایش خانگی چه خبر؟

هفته خلوت رسانه خانگی زیر سایه کرونا

طبق برنامه یکشنبه های هر هفته سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری پرسون، به معرفی برنامه های هفتگی شبکه نمایش خانگی و بررسی فیلم و سریال هایی همچون «دیرین دیرین»، «شب های مافیا»، «کشتارگاه»، «آقازاده»، و ... خواهیم پرداخت.