رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مسابقه آوازخوانی غیر حضوری «صدای ایرانی»

امیرمحمد زند مجری یک مسابقه خوانندگی شد

امیرمحمد زند بازیگر جوان کشورمان که سابقه اجرای دو برنامه استندآپ (کیهان شادور) و صدبرگ(منصور ضابطیان)را دارد، قرار است که اجرای مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» را در شبکه اینترنتی امروز در بستر تلویزیون آیو به عهده بگیرد.
صدور پروانه نمایش سریال شبکه خانگی «سیاوش»

نقش آفرینی متفاوت «مجید صالحی» در یک ملودرام معمایی

بعد از اتمام فیلم برداری سریال شبکه خانگی «سیاوش» پروانه نمایش صادر شد و آن گونه که از عکس های منتشر شده مشخص است «مجید صالحی» را در نقش و گریمی متفاوت خواهیم دید
سریال نوروزی پایتخت۷» مقابل دوربین

انصراف «محسن تنابنده» از بازی در سریال «زخم کاری»

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی در سریال محبوب «پایتخت» و سرپرست تیم نویسندگان بعد از قطعی شدن تولید سری هفتم این سریال برای پخش در ایام نوروز از بازی در سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان انصراف داد و هادی حجازی‌فر جایگزین او شد.
انتخاب بازیگران سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» ادامه دارد و الهام کردا برای بازی نقش انیس الدوله انتخاب شد.

ماجرای نقل قول از جو بایدن در «خانه امن» چه بود؟

گفت و گوی اختصاصی با «حمیدرضا پگاه» بازیگر سریال شبکه یک

صادقانه حرف می زند و از بیکاری های چندین باره اش در دهه 90 می گوید. با وجود گزیده کاری که حمیدرضا پگاه در انتخاب نقش هایش دارد، توقعش از خودش بیشتر است و از 80 درصد نقش هایی که بازی کرده است راضی نیست.
ابراز امیدواری از ضبط فینال تا سال تحویل

گفتگوی اینترنتی با « احسان علیخانی» درباره سرنوشت «عصر جدید»

احسان علیخانی به همراه چهار داور مسابقه «عصر جدید» در یک برنامه زنده اینترنتی بعد از مدت‌ها توقف این برنامه درباره سرانجام تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کردند.
پرویز فلاحی پور بازیگر سریال «خانه امن» گفت: توقف فیلمبرداری ها اصلاً تصمیم درستی نیست، زیرا مردم نیاز به سرگرمی و تماشای فیلم دارند و در حال حاضر تعدادی از هنرمندان به بهانه حضور در همین فیلم ها مشغول به کار هستند و از این راه امرار معاش می کنند، اما اگر این هم نباشد واقعاً نمی توان بیکار ماند و اگر این اتفاق بیفتد، اوضاع برای هنرمندان سخت تر می شود.
رونمایی از گرافیک جدید شبکه یک سیما؛

شبکه یک لباس نو به تن کرد

همزمان با HD شدن کیفیت پخش، از گرافیک جدید شبکه یک سیما نیز رونمایی شد تا قدیمی ترین شبکه تلویزیونی سیما از این پس با هویت بصری و گرافیک تازه، به کار خود ادامه می‌دهد.
سید مهرداد ضیائی بازیگر سریال «شرم» گفت: مسئولین اگر لطف بکنند و مطالبات معوقه ای که بازیگران و عوامل دارند را بدون تاخیر پرداخت کنند ما ممنون آنها هستیم، نیازی به حمایت آنها نداریم.
ایرج محمدی تهیه کننده "ناجورها" خبر از انصراف همایون اسعدیان به دلیل حضور و همزمانی در دو پروژه دیگر، از کارگردانی این سریال خبر داد.
رامین ناصر نصیر در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

کار کودک همانند حرکت بر روی لبه تیغ است

رامین ناصر نصیر بازیگر سریال «بچه محل» گفت: کار کودک همانند حرکت بر روی لبه تیغ است و در این سالها کار کودک ناموفق و بد زیاد داشته ایم و صرفاً با حضور چند شخصیت عروسکی و پخش چند آهنگ اتفاق نخواهد افتاد.
شقایق دهقان، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی و شهرزاد کمال زاده به رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوسته‌اند.