فیلیمو تعارف و رودربایستی را کنار گذاشت؛

برکناری ابراهیمیان از کارگردانی سریال خانگی «میدان سرخ»

پس از آنکه شرکت فیلیمو قسمت‌های ابتدایی سریال مردم معمولی ساخته رامبد جوان را به دلیل کیفیت نازل آن از این پلتفرم حذف کرد، به نظر می‌رسد مسوولان این رسانه روش‌های قاطع‌تری را نسبت به همکاران خود در پیش گرفته‌اند و دیگر قرار نیست با هیچ احدالناسی تعارف و رودربایستی داشته باشند.
تصویر برکناری ابراهیمیان از کارگردانی سریال خانگی «میدان سرخ»

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیران فیلیمو اخیرا اقدام به برکناری ابراهیم ابراهیمیان از کارگردانی سریال خانگی میدان سرخ نموده و در میانه کار با حذف این کارگردان، بهرام بهرامیان سازنده فیلم‌های آل و پریناز را جایگزین او کرده‌اند تا حساب کار دست همگان بیاید که فیلیمو با کسی تعارف ندارند.

البته این مجموعه هنوز دلیل حذف ابراهیمیان را اعلام نکرده و در پاسخ‌های غیررسمی این موضوع را به دلیل کیفیت پایین کار ابراهیمیان عنوان کرده است. نکته جالب توجه اینکه در این جایگزینی مسوولان فیلیمو کارگردانی را جایگزین ابراهیمیان کرده‌اند که نام و نام خانوادگی‌اش شباهت فراوانی به کارگردان اول دارد. یعنی هر دو کارگردان با یک عبارت هم نام کوچک دارند و هم نام خانوادگی!

بد نیست بدانید حذف کارگردان که در تلویزیون و سینما امری عادی است؛ در شبکه نمایش خانگی هم مسبوق به سابقه است و پیشتر در زمان تولید سریال نهنگ آبی هم شنیده‌هایی درباره استفاده از بهرام توکلی و یک کارگردان دیگر به جای فریدون جیرانی در میانه‌های مسیر تولید مطرح شده بود.

اتفاقی که در میدان سرخ رخ داده هشداری به تمامی دست اندرکاران فیلیمو است که دیگر در هنگام ساخت فیلم مغرور نشوند و بدانند در صورت بروز خطا هر لحظه ممکن است منصب و مقام کارگردانی را از دست بدهند.

این سریال اثری جنایی است که فیلمنامه آن به قلم سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا نوشته شده و بازیگران آن هم حمید فرخ‌نژاد،امیرحسین آرمان،آرمین رحیمیان،بهدخت ولیان،کاظم سیاحی،امید روحانی،مسعود کرامتی،مهتاب کرامتی،علی مصفا،بهرام افشاری،مهدی حسینی‌نیا،نادر مشایخی و… هستند. تهیه کنندگی سریال هم توسط جواد نوروز بیگی انجام می‌شود. البته سریال میدان سرخ نیامده حواشی داشته که مهمترین آن ممنوع الکاری فرزاد فرزین است،

303630

مطالب مرتبط