رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

حسن هدایت کارگردان مجموعه خاطره انگیز «کارگاه علوی» از تولید یک سریال پنج قسمتی با نام «زیستن» خبر داد که آن را به سفارش صداوسیمای استان گلستان ساخته‌ است.
تهیه‌کننده سریال در حال تولید «بچه مهندس ۴» از قطع همکاری این پروژه با روزبه حصاری خبر داد و گفت: درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای سبب شد تا او را کنار بگذاریم.
حبیب دهقان نسب بازیگر سریال «از سرنوشت» گفت: خیلی از خانواده ها هستند که رنگ مرغ و گوشت و یا حتی میوه را نمی بینند، من گاهی اوقات فکر می‎کنم که بچه های این خانواده ها که تغذیه مناسبی ندارند، جسمشان چگونه می‎خواهد رشد کند، کرونا و عدم مدیریت درست موجب شده که شرایط بد اقتصادی در این ایام تشدید شود.
نقش آفرینی متفاوت میلاد کی‌مرام و مجید صالحی

قرارداد پخش «سیاوش» با پلتفرم نماوا

سریال «سیاوش» با بازی میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی و مجید صالحی برای پخش با پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی قرارداد بست.
امیر آقایی بازیگر نقش نیما در سریال «آقازاده» گفت: خوشبختانه اینقدر از این آدم ها دورم که اصلا نه علاقه های آنها را می دانم نه چیزی درباره زندگی شان. من کلیتی را می شناسم و بابت این کلیت بعضا خشم هم داشته ام. بیش از این راجع به اینها نمی دانم. اصلا نمی خواهم برایش وقتم بگذارم.
پایان تصویربرداری«هشت آباد» تا اواخر بهمن به شرط مبتلا نشدن به کرونا

روایت حال و هوای جوانان دهه 60 در سریال علی مسعودی

علی مسعودی نویسنده و کارگردان سریال «هشت آباد» گفت: داستان از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ روایت و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها نمایش داده می‌شود
انتقاد ساترا به «بهاره رهنما»

دلیل حذف «شام ایرانی» از رسانه های رسمی

در پی توهین بهاره رهنما در قسمت اخیر برنامه شام ایرانی به قوم لر و اعتراض کاربران، ساترا این قسمت را از رسانه های رسمی کشور حذف کرد.
رامین ناصر نصیر بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: بهتر است به جای برگزاری جشنواره با چند میلیارد هزینه در این اوضاع که دولت امکان و توان کمک به هنرمندان را ندارد، با عدم برگزاری یک دوره از جشنواره، هزینه های آن را به قشر آسیب پذیر هنر و هنرمندانی که در ایام خانه نشین شده اند، پرداخت شود.
پیرو به سخره گرفتن قوم لر توسط بهاره رهنما از بازیگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جمعی از مردم لرستان در بیانیه ای از دادستان تهران برخورد قانونی با هتک کنندگان قوم بزرگ لر را درخواست کردند.
ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون. خ»

نقش آفرینی علی صادقی در «نون. خ»

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد و به تازگی علی صادقی و شقایق دهقان مقابل دوربین رفته اند.
قربان نجفی بازیگر سریال «خانه امن» گفت: به عقیده بنده بازیگران بی دفاع ترین آدم ها در مقابله با ویروس کرونا هستند، زیرا آنها نه توانایی استفاده از ماسک را دارند و نه می توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند و به عقیده بنده هر شخصی می گوید که در پروژه ما پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، خنده دار است.
مهدی صبایی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

پرکردن جای بزرگانی همچون پرویز پورحسینی کار آسانی نیست

مهدی صبائی بازیگر سریال «از سرنوشت» گفت: بنده افتخار همکاری با مرحوم پورحسینی را در سریال «میکائیل» داشتم و ایشان بسیار انسان متین، فهیم و کاربلدی بودند و پرکردن جای این عزیزان کار ساده ای نیست.