رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شرایط کار و زندگی در دوران کرونا از زبان «رسول نجفیان»

من مستاجر هستم

رسول نجفیان که این روزها فعالتیش به رادیو منحصر شده است، گفت: من مستاجر هستم و اگر کار نکنم با مشکلات فراوان مواجه می‌شوم.
نرگس محمدی بازیگر سریالهای «ستایش»، «معمای شاه»، «زعفرانی»، «بوی باران»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «ما فرشته نیستیم» می گوید: یک سال است که از ترس کرونا سر هیچ کاری نرفته ام؛ واقعاً از مبتلا شدن می ترسم.
بهانه‌های در خانه ماندن

مجریان یلدایی قاب شیشه ای

علی ضیا در شبکه یک، پوریا پورسرخ در شبکه دو، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه سه، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا میزبان مردم می‌شوند.
سریال «کینه» اثری معماگونه و دلهره آور

«نیما شاهرخ شاهی» بر صندلی کارگردانی

نیما شاهرخ شاهی در نخستین تجربه مجموعه سازی خود، سریال «کینه» را در فضایی معماگونه و دلهره آور کارگردانی می کند که این اثر در پیش تولید قرار دارد.
مهدی صبائی بازیگر سریال «ایل دا» گفت: برای حفظ سلامتی مردم و هنرمندان و در جهت کاهش آمار مبتلایان به کرونا، اگر جلوی تولیدات همانند سایر مشاغل گرفته شود تا این ویروس ریشه کن شود، اتفاق خاصی نخواهد افتاد و اشکالی ندارد مثل خیلی از زمان ها تلویزیون کارهای تکرای پخش کند، مطمئناً مخاطبین نیز شرایط را درک خواهند کرد.
محمودرضا تخشید تهیه‌کننده «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد و میلاد میرزایی بازیگر سریال شبانه «شرم» در این اثر نقش جدیدی را تجربه می کند.
فلور نظری در گفتگو با پرسون:

هنرمندان در دوران کرونا مثل یتیم بودند

فلور نظری بازیگر سریال «خانه به دوش» گفت: به هیچ وجه هیچ حمایتی از هنرمندان نشده است و در این شرایط سخت کرونایی همه را در مشکلاتشان تنها گذاشته اند و این خیلی بد است و هنرمندان در دوران کرونا مثل یتیم بودند، اگر خود هنرمند برای خودش کاری کرد و جانش را به خطر انداخت و سر کار رفت که رفت والا کسی به فکر آن نخواهد بود.
سریال شبکه نمایش خانگی "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی، در بازبینی مجدد برای زیر 18 سال ممنوع شد!
پسربچه عینکی، بانمک و با استعداد دوران کودکی خیلی ها اکنون 37 ساله است؛ علیرضا رئیسی که با بازی در آثاری همچون «پاتال و آرزوهای کوچک»، «مدرسه پیرمردها»، «شهر در دست بچه ها»، «قطار ابدی» و «دنیای شیرین» در ذهن ها ماندگار شده است در جوانی در اوج بود، برای ادامه تحصیل بازیگری را رها و به خارج از کشور سفر کرد و در رشته زبان انگلیسی و مدیریت اجرایی درس خواند.
انتقاد به حذف بخش‌هایی از فیلمنامه «موسی»

شکایت خانواده سلحشور از ابراهیم حاتمی‌کیا

موسسه فرهنگی هنری تبیان (تبیان فیلم) به عنوان یادگار مرحوم فرج الله سلحشور طی نامه‌ای به ریاست سازمان صداوسیما نگرانی فرزندان زنده یاد سلحشور را درباره ایجاد هرگونه تغییر و تبدیل در فیلمنامه «موسی کلیم الله (ع)» ابراز کرد.