رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی ابراهیم ابراهیمیان به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با عنوان «میدان سرخ» در تهران ادامه دارد و حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری از بازیگران اصلی این سریال هستند.
«باخانمان» ۱۳ دی ماه می‌آید

بازگشت «افسانه بایگان» به قاب شیشه ای

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد قرار است از ۱۳ دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود و افسانه بایگان یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.
جواد انصافی گفت: باید شب یلدا امسال، در خانه بمانیم و از طریق فضای مجازی با خانواده و بزرگتر‌ها در ارتباط باشیم.
پخش زنده «فوتبال برتر» از شبکه سه سیما؛

گزارشگر فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره در رقابت‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا را محمدرضا احمدی گزارش می‌کند.
در شرایطی که سه سریال با موضوع ناصرالدین شاه در شبکه خانگی در حال تولید است و دو سریال از این جمع توسط یک پلتفرم ساخته می‌شود تکلیف بازیگر سومین نقش ناصرالدین شاه مشخص شد و قرار است حامد کمیلی در «قبله عالم» نقش ناصرالدین شاه را ایفا کند.
پخش فصل هفتم و هشتم مسابقه «شهروند و مافیا» تا پایان اسفند ماه امسال ادامه دارد و از امشب فصل هفتم روانه آنتن شبکه سلامت می شود.
این گزارشگر فوتبال ایرانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و برای گزارش بازی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد، به قطر رفته و هم اینک به این کشور رسیده است.
برنامه «دست در دست» با نزدیک شدن به شب یلدای ۹۹ و روز پرستار در قالب یک ویژه برنامه ۹۰ دقیقه‌ای جمعه (۲۸ آذر) میزبان کامران تفتی و دو تن از پرستاران پرتلاش کشورمان خواهد بود.
آغاز فیلم برداری فصل دریایی؛

«سلمان فارسی» دل به دریا می زند!

درحالی که بیشتر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به دلیل نگرانی‌های ناشی از فراگیری ویروس کرونا، دجار توقف و تعطیلی شده‌اند، دست‌اندرکاران سریال پرخرج «سلمان فارسی» از آغاز تصویربرداری فصل دریایی‌ این سریال خبر دادند!
محمود پاک نیت در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

برگزاری جشنواره فجر در اوضاع کنونی سودمند نیست

محمود پاک نیت بازیگر سریال «پس از باران» گفت: فرق تماشای فیلم در سینما با اکران آنلاین همانند لذت تماشای فوتبال داخل استادیوم با تماشای فوتبال از تلویزیون است، آن حس و حالی که در سالن سینما است و آن لحظه ای که با دیدن یک صحنه خنده دار همه می خندند و یا یک لحظه درام که همه سالن احساسی می شوند خیلی با تماشای فیلم در منزل تفاوت دارد.
فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با تغییراتی به روی آنتن شبکه پنج سینما می‌رود و ابوالفضل آقاخانی مجری جدید این برنامه خواهد بود.