رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

توئیت یک مدیر ساترا درباره سریال حاشیه دار سیدی

سریال «قورباغه» ممنوعیت پخش ندارد

مدیر پویش‌های مردمی و انتشار پیام ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) با انتشار رشته توئیتی درباره توقف پخش سریال «قورباغه» گفت: بعد از اعلام توقیف موقت سریال قورباغه که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم.
گیتی قاسمی جدیدترین بازیگر فصل دوم سریال «زیرخاکی» است که به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا قرار است مقابل دوربین این اثر نقش آفرینی کند.
تهیه‌کننده برنامه «قندپهلو» گفت: فصل جدید این برنامه با مشارکت خانه شعر و ادبیات در شب یلدا آغاز می‌شود و «رضا رفیع»، «ناصر فیض» و «شهرام شکیبا» سه مجری این دورهمی‌ شبانه هستند.
فیلمبرداری سریال نمایش خانگی ابراهیم ابراهیمیان به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با عنوان «میدان سرخ» در تهران ادامه دارد و حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری از بازیگران اصلی این سریال هستند.
«باخانمان» ۱۳ دی ماه می‌آید

بازگشت «افسانه بایگان» به قاب شیشه ای

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد قرار است از ۱۳ دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود و افسانه بایگان یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.
جواد انصافی گفت: باید شب یلدا امسال، در خانه بمانیم و از طریق فضای مجازی با خانواده و بزرگتر‌ها در ارتباط باشیم.
پخش زنده «فوتبال برتر» از شبکه سه سیما؛

گزارشگر فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره در رقابت‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا را محمدرضا احمدی گزارش می‌کند.
در شرایطی که سه سریال با موضوع ناصرالدین شاه در شبکه خانگی در حال تولید است و دو سریال از این جمع توسط یک پلتفرم ساخته می‌شود تکلیف بازیگر سومین نقش ناصرالدین شاه مشخص شد و قرار است حامد کمیلی در «قبله عالم» نقش ناصرالدین شاه را ایفا کند.
پخش فصل هفتم و هشتم مسابقه «شهروند و مافیا» تا پایان اسفند ماه امسال ادامه دارد و از امشب فصل هفتم روانه آنتن شبکه سلامت می شود.