رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

«بهزاد» را بدون قضاوت ببینید

گپی با «نیما نادری» بازیگر سریال «شرم»

می گوید در سیزدهمین روز از هشتمین ماه سال 1366 به دنیا آمده است. «نیما نادری» فرزند «علیرضا نادری» فیلم نامه نویس چیره دست و برادرزاده «مهدی نادری» فیلم نامه نویس و کارگردان و به دلیل علاقه اش به فیلم نامه و قصه نویسی بعد از خدمت سربازی در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است.
«بهروز افخمی» کارگردان سینما و تلویزیون گفت: من آمادگی‌ام را برای ساخت سریال "حاج قاسم سلیمانی" اعلام کرده‌ام و خیلی خوشبخت خواهم بود که با فراهم شدن مقدمات کار و ساختِ چنین اثر فاخری، من کارگردان این کار باشم.
امیر ولی خانی سرپرست جلوه‌های ویژه سریال «آقازاده» در برنامه مستند «بوی خون» ، درباره نکات فنی پِرس شدن بنز توضیح داد و پردیس پورعابدینی و کامبیز دیرباز حال و هوای خود را از بازی این سکانس بیان کردند.
چند روزی است که بحث ساخت سری هفتم "پایتخت" برای نوروز ۱۴۰۰، واکنش‌های متفاوتی داشته است.با توجه به اینکه "پایتخت ۵"، ۲۳ آذر و "پایتخت ۶"، ۱۱ آذر کلید خورد، تولید سری هفتم این سریال برای نوروز ۱۴۰۰، کاملا منتفی است.
هفته گذشته ساترا با درجه‌بندی سنی سریال قورباغه و اعلام +۱۸ برای پخش نسبت به تماشای آن به دلیل صحنه‌های خشن هشدار داد با این وجود پلتفرم نماوا در صفحه رسمی خود خبرتوقیف سریال به دستور مقام قضایی را داد.
سپند امیر سلیمانی بازیگر سریال «بوتیمار» گفت: رعایت پروتکل ها به عقیده بنده شوخی است، نه تنها در شغل ما، بلکه در همه مشاغل همینطور است، سنجیدن تب هنگام ورود به یک اداره یا پاساژ که کفایت نمی کند، اگر ناقل بی علامت باشیم چه می شود؟
شرایط کار و زندگی در دوران کرونا از زبان «رسول نجفیان»

من مستاجر هستم

رسول نجفیان که این روزها فعالتیش به رادیو منحصر شده است، گفت: من مستاجر هستم و اگر کار نکنم با مشکلات فراوان مواجه می‌شوم.
نرگس محمدی بازیگر سریالهای «ستایش»، «معمای شاه»، «زعفرانی»، «بوی باران»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «ما فرشته نیستیم» می گوید: یک سال است که از ترس کرونا سر هیچ کاری نرفته ام؛ واقعاً از مبتلا شدن می ترسم.
بهانه‌های در خانه ماندن

مجریان یلدایی قاب شیشه ای

علی ضیا در شبکه یک، پوریا پورسرخ در شبکه دو، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه سه، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا میزبان مردم می‌شوند.