در کوران انتخابات؛

رقابت تنگاتنگ «زیرخاکی» با برنامه های انتخاباتی

درحالی این روزها مناظرات و برنامه‌های انتخاباتی بیننده زیادی از تلویزیون دارد که فصل دوم سریال «زیرخاکی» توانسته در میان برنامه‌های مختلف سیاسی گلیم خود را از آب بیرون بیاورد و مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
تصویر رقابت تنگاتنگ «زیرخاکی» با برنامه های انتخاباتی

به گزارش سایت خبری پرسون، یک فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشته است: «اگه برا کسی شائبه زد و بند با جلیل سامان پیش نمیاد می خواستم بگم کست و اجرای بازیگرهای «زیرخاکی»جزو بهترین های یک سال اخیر تلویزیون هستش!»

فعال رسانه ای دیگری هم به بیننده مناظره اول انتخابات ۱۴۰۰ و مخاطب زیرخاکی که در همان روز پخش شده اشاره دارد و نوشته است: «مناظره اول انتخابات تا سه روز بعد از برگزاری، در تلوبیون ۴۴۰ هزار بازدید داشت. برای مناظره دوم این آمار تا سه روز بعد از برگزاری، رسیده به ۱۲۴ هزار بازدید. جالب این که قسمت ۷ سریال زیرخاکی که در همان روز ۱۸ خرداد از همان شبکه یک پخش شده ۱۲۵ هزار بازدید دارد!»

305207

سازمان آگهی های پرسون