رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

این گزارشگر فوتبال ایرانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و برای گزارش بازی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد، به قطر رفته و هم اینک به این کشور رسیده است.
برنامه «دست در دست» با نزدیک شدن به شب یلدای ۹۹ و روز پرستار در قالب یک ویژه برنامه ۹۰ دقیقه‌ای جمعه (۲۸ آذر) میزبان کامران تفتی و دو تن از پرستاران پرتلاش کشورمان خواهد بود.
آغاز فیلم برداری فصل دریایی؛

«سلمان فارسی» دل به دریا می زند!

درحالی که بیشتر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به دلیل نگرانی‌های ناشی از فراگیری ویروس کرونا، دجار توقف و تعطیلی شده‌اند، دست‌اندرکاران سریال پرخرج «سلمان فارسی» از آغاز تصویربرداری فصل دریایی‌ این سریال خبر دادند!
محمود پاک نیت در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

برگزاری جشنواره فجر در اوضاع کنونی سودمند نیست

محمود پاک نیت بازیگر سریال «پس از باران» گفت: فرق تماشای فیلم در سینما با اکران آنلاین همانند لذت تماشای فوتبال داخل استادیوم با تماشای فوتبال از تلویزیون است، آن حس و حالی که در سالن سینما است و آن لحظه ای که با دیدن یک صحنه خنده دار همه می خندند و یا یک لحظه درام که همه سالن احساسی می شوند خیلی با تماشای فیلم در منزل تفاوت دارد.
فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با تغییراتی به روی آنتن شبکه پنج سینما می‌رود و ابوالفضل آقاخانی مجری جدید این برنامه خواهد بود.

شبکه آی‌فیلم با فیلم رامبد جوان و "مومیایی" پرویز پرستویی و شبکه نمایش با "شهر موش‌ها" و "خواستگاری" به استقبال طولانی‌ترین شبِ سال می‌رود.
افشاگری ادامه دار دستمزد‌های نجومی بازیگران

هنرپیشه ۳ میلیونی ۱۲۰ میلیون دستمزد می‌خواهد!

افشاگری درباره دستمزدهای نجومی بازیگران تلویزیون و سینما ادامه دارد. پیشتر مشهور بود که سوپراستارهای سینما دستمزدهای نجومی دریافت می کنند، حالا داستان به تلویزیون هم سرایت کرده است.
شهاب حسینی با پخش اولین قسمت برنامه "هم‌رفیق" هیاهوی فراوانی به راه انداخته و احتمالاً تا مدت‌ها با این تاک‌شو بر سر زبان‌ها خواهد بود، اما قرار است به زودی رقیب او از راه برسد.
برنامه «قرنطینه» شبکه پنج سیما با اجرای امین زندگانی پنجشنبه ۲۷ آذرماه ساعت 22 به بهانه شب یلدا میزبان علیرضا مسعودی بازیگر طنز می شود.
بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مورد مشکلات مالی هنرمندان صحبت کرد و گفت: هر ۶ ماه یکبار عکس من را در اینستاگرام می‌گذارند و می‌نویسند: «من زشتم، نخندید» و حرفایی را منتشر می‌کنند که هیچ گاه من نگفتم.
انتشار رقم درخواستی محسن تنابنده؛ بازیگر نقش «نقی معمولی» برای حضور در سری هفتم سریال نوروزی پایتخت باعث واکنش منتقدانه رسانه هایی همانند «پرسون»، «عصرایران» و... گردید و همین امر باعث شد که ساخت این سریال لغو شود.

عزت الله مهرآوران در گفتگو با پرسون:

مردم «بچه مهندس 4» را دوست خواهند داشت

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال «بچه مهندس 4» گفت: خیلی از حضورم در سریال «بچه مهندس» خوشحالم، چون نقش بامزه ای است و می تواند در این روزهای تلخ خنده را بر لب تماشاگران بیاورد و پیش بینی من این است که کار خوبی از آب در بیاید و مردم کار را دوست خواهند داشت.
محسن تنابنده خبر داد؛

«پایتخت۷» ساخته نمی‌شود

محسن تنابنده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» را تکذیب کرد.