رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

در اولین نشست خبری معاون سیما که به منظور تشریح برنامه‌های نوروزی برگزار شده بود، یک سوالی ورزشی مهم مطرح شد که پاسخی مبهم داشت.
سریال «قورباغه» با امتیار ۸.۱ در کنار سریال «شهرزاد» بالاترین امتیاز را در میان تمامی سریال‌های پخش شده نمایش خانگی دارند.
ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی امیرحسین صدیق مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همسرش باران خوش‌اندام از 26 اسفندماه تا 13 فروردین‌ماه 1400 به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
عصر پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ مراسم پایانی نخستین جشنواره «هنر زنده است» با اجرای رضا کیانیان و اهدای جوایز برگزیدگان چهار بخش برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش‌اندام از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ ۱۴۰۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما هستند.

فریده سپاه منصور گفت: برخی حقوق بازنشستگی دارند و به هر سختی گذران زندگی می کنند اما به واقع برخی از آنها طی یکسال پیش هیچ درآمدی نداشته اند، بازیگر پیشکسوتی را می شناسم که مشغول مسافرکشی شده است.
شهاب حسینی گفت: ممنوع‌التصویر شدن من در عرصه اجرای تلویزیونی، رحمتی بود که باعث شد به سمت بازیگری کشیده شوم و اگر آن اتفاق نیفتاده بود الان یکی از مجری‌های با سابقه شبکه ۲ تلویزیون بودم.