شبکه اسپانیایی‌ صداوسیما از جنبش روزنامه‌نگاری ونزوئلا جایزه گرفت

شبکه هیسپان تی وی و گروه برنامه‌ساز «شیشه دارو» در جریان مراسم اعطای جوایز یازدهمین دوره Aníbal Nazoa  که در مرکز فرهنگی کاراکاس برگزار شد، مورد تقدیر و تحسین قرار گرفتند.
تصویر شبکه اسپانیایی‌ صداوسیما از جنبش روزنامه‌نگاری ونزوئلا جایزه گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، جایزه شبکه هیسپان تی وی صداوسیما و گروه سازنده برنامه «شیشه دارو» ی این شبکه اسپانیایی‌زبان معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، در مراسم سالانه تقدیر جنبش روزنامه نگاری ضروری ونزوئلا از کارهای برجسته در زمینه ارتباطات و روزنامه نگاری، اهدا شد.

برنامه «شیشه دارو» El Frasco ، Medios sin Cura ، به دلیل آشکار کردن این واقعیت تلخ که کشورها در معرض اخبار جعلی و اطلاعات غلط قرار دارند، شایسته دریافت این جایزه شناخته شد.

در این جلسه همچنین بر نقش اصلی روزنامه نگاران و رسانه ها در چشم انداز کنونی جهان و ونزوئلا تأکید شد.
هیئت داوران Aníbal Nazoa اعلام کردند که این جایزه برای برنامه El Frasco همچنین یک افتخار برای تمام فعالیت های HispanTV است.

مارکوس سالگادو خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در کاراکاس، این جایزه را به نیابت از تیم آرژانتینی تولید کننده این برنامه دریافت کرد.
برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر سلیمان و با اجرای ماریانو سلمان، نگاهی طنز و نقادانه به مسائل سیاسی دارد و به رفتار دوگانه رسانه‌ها به مسائل گوناگون می‌پردازد. هچنین این برنامه با آیتم‌های متنوع و استفاده از ابزارهای به روز رسانه‌ای و گرافیکی تاکنون از سوی کارشناسان، رسانه‌ها و مخاطبان هیسپان تی وی، با بازخورد خوبی رو به رو بوده است.

327909