رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

بیش از ۷۵ درصد تصویربرداری «در کنار پروانه‌ها» انجام شده است همچنین تدوین و موسیقی مجموعه در حال انجام است تا مجموعه از ۶ شهریورماه از شبکه دو سیما پخش شود.
قصه‌گویی با فضای محرم؛

مجری «سلام کوچولو» به تلویزیون آمد

عذرا وکیلی مجری برنامه «سلام کوچولو» در رادیو پس از ۵۰ سال برای قصه گویی در ایام محرم به تلویزیون آمده است.
برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» به کارگردانی، طراحی و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی در ایام محرم و صفر روی آنتن شبکه دو می‌رود.
ماه محرم یکی از مناسبت‌هایی است که تلویزیون سعی می‌کند تا آثار مختلفی را برای پخش آماده کند. در میان این آثار سریال‌های مختلفی هم دیده می‌شود که با روایت‌های متفاوت تلاش دارند مخاطب را با خود همراه کنند. در گزارش پیش رو به معرفی سریال های ماه محرم 1400 می پردازیم.
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) اولین نماهنگ پروژه «روایت طَف» از اجتماع عظیم عشیره عاشورا پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
در حالی برخی شنیده‌ها حاکی است سریال «مختارنامه» برای بار دوازدهم از تلویزیون پخش خواهد شد که به نظر می‌رسد پخش این سریال فعلا در لیست برنامه‌های تلویزیون برای محرم ۱۴۰۰ قرار نگرفته است.
در راستای اجرای طرح تجربه‌نگاری با هدف ثبت و انتقال تجربیات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین بخش از گفت و گوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «روزگار فرهنگ، هنر و رسانه» منتشر شد.
یاسمن علی اکبرلو گوینده شبکه خبر شب گذشته ۱۷ مرداد بعد از مدتی بستری در بیمارستان بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

جنیفر آنیستون، بازیگر سریال‌های «فرندز» و «مورنینگ شو» اعلام کرد که با کسانی که واکسن نزده‌اند یا اعلام نکرده‌اند که در مقابل کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند، مراودات هفتگی خود را قطع می‌کند. او با این اعلام نظر واکنش‌هایی را برانگیخت.
تهیه‌کننده مسابقه «کهکشان» با اشاره به این که ارشا اقدسی قرار بود اجرای این برنامه را برعهده بگیرد از فقدان یک باره او و تعاملی که در این چند ماه داشته‌اند سخن گفت.
منوچهر والی‌زاده دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون از تازه‌ترین فعالیت‌های خود و همچنین شرایط فعلی فعالیت در حوزه دوبلاژ گفت.
پخش «بر بوی زلف یار» از اول محرم ۱۴۰۰

اجرای محرمی «منصور ضابطیان»

ویژه برنامه محرمی «بر بوی زلف یار» با اجرای منصور ضابطیان از اول محرم راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.