رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین، گفت: هنوز بخش‌های زیادی از قابلیت‌های نمایش آنلاین نه فقط برای افکار عمومی و مدیران رسانه‌های مختلف بلکه حتی برای خود پلتفرم‌‍‌ها هم کاملا مشخص نیست.
فصل دوم از سریال «ارباب حلقه‌ها» به جای نیوزیلند در انگلیس فیلمبرداری می‌شود و این مساله می‌تواند گردشگری مرتبط به بازدید از لوکیشن‌های این سریال را متاثر کند.
مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.
قاسم جعفری کارگردان شناخته شده کشورمان در نامه ای به رئیس صدا و سیما هشدار داد اگر این سازمان به رفتار کنونی اش ادامه دهد مردم دیگر برنامه‌های آن را تماشا نخواهند کرد.
تنها چند روز پس از آن که اعلام شد فرش قرمز هفتادوسومین دوره جوایز امی محدودتر از دوره‌های گذشته خواهد بود، متولیان این رویداد از تغییر محل برگزاری آن خبر دادند
برنامه تلویزیونی «دست خط» جمعه ۲۲ مرداد میزبان عباس گلرو رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

«کارِ خونه» عنوان یکی از تازه ترین تولیدات گروه خانواده شبکه دو سیما با اجرای مسعود فروتن است.
نظرسنجی جدید صداوسیما در نیمه اول مرداد ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۹.۷ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته است، مجموعه «دودکش ۲» شبکه «یک» توانسته با کسب ۵۰.۲ درصد مخاطب، عنوان پربیننده‌ترین سریال را از آن خود کند.