رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همزمان با سالروز بازگشت و تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید فرزانه، مستند «مادرانه» که با هدف گفت و گو با مادر این شهید عزیز تولید شده است، چهارشنبه( ۲۷ مردادماه) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
نجمه جودکی، مجری تلوزیون، به گفته خودش بعد از 13 سال فعالیت در سازمان صدا و سیما، خبر از قطع همکاری خود با رسانه ملی داد.
مدتی قبل در ویژه برنامه ولادت امام رضای برنامه «بینهایت شو» در شبکه سه سیما بود که بشیر حسینی بعد از آرزوی پایان یافتن همه‌گیری کرونا دعا کرد که بتواند با مژده لواسانی یک سفر اربعین «توپ» و «شیطون بلا» بروند و کیف کنند.
برنامه «نمای رادیو» با همکاری مشترک رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم هر شب از آنتن شبکه نسیم پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در ۳۵ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شود  پخش آن بعد از پایان سریال گاندو خواهد بود.


فرزاد جمشیدی که پس از پنج سال دوری از اجرا، به قاب تلویزیون بازگشته است، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری اجرا می کند.

شاهین شجره کهن، منتقد سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «سریالیست»، درباره واقع نمایی در سریال‌های تاریخی با پدرام کریمی گفت و گو کرد.

«سلمان فارسی» عظیم ترین سریال تاریخی تلویزیون در سال های اخیر به لحاظ پروداکشن است که داود میرباقری پس از «مختارنامه» در نیمه دوم سال ۹۸ آن را کلید زد. در روزهای اخیر قسمت هایی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» منتشر شد که در ادامه می بینید.