رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

تصویربرداری سریال«جیران» به کارگردانی حسن فتحی و بازی پری ناز ایزدیار و بهرام رادان پس از پایان فیلمبرداری در خوانسار و گلپایگان، در تهران ادامه دارد.

«حسین پناهی» زندگی کوتاهی داشت اما توانست در همین زمان کوتاه، آثار ادبی و هنری تأثیرگذار و ماندگاری از خود به یادگار بگذارد. وی بیشتر از آنکه بازیگر باشد شاعری فیلسوف بود و رد پای این شاعرانگی را در جای‌جای زندگی شخصی و هنری وی می‌توان یافت. در مطلب زیر بیشتر درباره او بدانید.
دهمین قسمت از فصل دوم سریال ملکه گدایان به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی و کارگردانی حسین سهیلی زاده در روز گذشته سیزدهم مرداد ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.
قسمت دیگری از برنامه تلویزیونی «تشرف» با حضور جواد فروغی نخستین طلایی ایران در المپیک ۲۰۲۰ روی آنتن شبکه یک رفت و او درباره حواشی مدال‌آوری در المپیک گفت.
منتقدان نظر دادند

بهترین فیلم «سلطان هالیوود»

فیلم علمی- تخیلی «ای.تی.» با عبور از سد رقبای قدری چون «پارک ژوراسیک» و «آرواره‌ها» عنوان بهترین فیلم «استیون اسپیلبرگ» از دید منتقدان را به خود اختصاص داده است.
الکس گیبنی تهیه‌کنندگی استودیوییِ سریال کوتاه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت در مورد ۲ جودوکار بحث‌برانگیز سعید ملایی و ساگی موکی را برعهده خواهد گرفت.

توسط ابراهیم حاتمی‌کیا صورت گرفت؛

فراخوان انتخاب بازیگر بدون عمل زیبایی

یوسف حاتمی‌کیا فراخوان جدیدی از انتخاب بازیگران سریال موسی به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را منتشر کرده که طی آن از بازیگران استان فارس دعوت به همکاری شده است.
ارشا اقدسی بدلکار سینما به دلیل شدت جراحات ناشی از سانحه رانندگی در بیروت درگذشت.
رئیس ستاد جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اعلام کرد که به دلیل شرایط حاد کرونایی، جشنواره تولیدات صدا و سیما برگزار نخواهد شد.