شهدای موشکی دزفول به روایت محمدرضا خردمند

مجتبی موحد زاده کارگردان فیلم تلویزیونی ۱۷۶ گفت: این فیلم با موضوع شهدای موشکی دزفول به نویسندگی محمدرضا خردمند و تهیه کنندگی زهرا رسالت زاده و فرهاد نوردزفولی در دزفول تولید شد.
تصویر شهدای موشکی دزفول به روایت محمدرضا خردمند

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی موحد زاده کارگردان فیلم تلویزیونی ۱۷۶ افزود: تولید این فیلم از یکشنبه ۱۸ مهر امسال کلید خورد و تا روز ۲۷ مهر ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه این فیلم تقریبا ۶۰ دقیقه‌ای نو با موضوعی جذاب است، بیان کرد: فیلمنامه از لوکیشن‌های مختلفی تشکیل شده که با توجه به زمان اثر که درخصوص هشت سال دفاع مقدس است، بازسازی مناطق و محلات قدیمی برای تولید این فیلم از اهمیت بالایی برخوردار بود.

کارگردان فیلم تلویزیونی ۱۷۶ عوامل این فیلم را ۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: عوامل برای تولید با مشکلات زیادی مواجه شدند ولی جا دارد از همکاری فرمانداری ویژه دزفول قدردانی کنم چراکه تمام مراحل پیش تولید و تولید این فیلم در شهرستان دزفول بدون تاخیر انجام شد.

وی هدف از تولید این فیلم را حضور در جشنواره و پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عنوان‌ کرد و افزود: فیلم در ژانر دفاع مقدس بوده و تعداد زیادی از عوامل این اثر از اصفهان، تهران و دزفول هستند.

موحد زاده بیان کرد: فرهاد نوردزفولی و زهرا رسالت زاده تهیه کنندگان، محمدرضا خردمند نویسنده، علی اسماعیلی دستیار اول کارگردان‌ و مدیر برنامه ریزی، میلاد شاهرخی فرد دستیار دوم کارگردان، المیرا شاه زیدی منشی صحنه، پوریا زارعی عکاس، سپهر شفیع زاده مدیر تصویربرداری، احمد هاشمی دستیار تصویر، علیرضا مولایی صدا بردار، پوریا زارعی جانشین تهیه کننده و فرهاد نوردزفولی مدیر تولید فیلم ۱۷۶ هستند.

وی افزود: علیرضا قانعی، محمدجواد امینی و پویا بخشی گروه صحنه و لباس، مجتبی موحد زاده، المیرا شاه زیدی و راضیه شاهمرادی گروه گریم و مریم سعدالله خانی، حمید کوچک کوتیانی، متین مرادپور، محمد یوسفعلی زارعی، غلامعلی سخاوتی‌راد، سروش مداح، تاراداودی منجزی، لیلا ولی خلف و غزاله عباسی بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان فیلم تلویزیونی ۱۷۶ خواستار حمایت مسوولان از هنرمندان شد و گفت: حمایت مسوولان از هنرمندان باعث پیشرفت فرهنگ و هنر خواهد شد.

وی از علی موجودی بابت روایت‌های دوران دفاع مقدس و محمدرضا خردمند بابت نویسندگی این فیلمنامه و نگارش این اثر و دیگر عوامل و بازیگرانی که برای تولید این فیلم زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.

مجتبی موحد زاده افزود: پس از تدوین در اکران خصوصی از تمامی عوامل و بازیگران این اثر توسط تهیه کنندگان قدردانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

366611