رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

حسن نجاریان تهیه کننده «جشن سربرون» با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تاریخی تا یک ماه آینده به پایان می رسد، گفت: با پایان تصویربرداری، به زودی برای پخش تصمیم هایی گرفته خواهد شد؛ اینکه تا پایان سال «جشن سربرون» داریم یا سال جدید این اتفاق می افتد.
امیرعلی دانایی، مجری برنامه «رخ به رخ» که از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود، می‌گوید در زندگی کاریش، بدشانسی زیاد آورده است؛ از سریال «کلاه پهلوی» که یک بار بیشتر پخش نشد تا فیلم «انزوا» که به عقیده خودش باید برای آن سیمرغ می‌گرفت، اما اسمش را از میان نامزدها درآوردند،
عباس موزون مجری «زندگی پس از زندگی» با اشاره به مرخص شدنش از بیمارستان خبر داد که حتی در آی‌سی‌یو هم پیگیر ساخت فصل سوم این برنامه و یافتن تجربه‌گران مرگ بوده است.
داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ با انتشار یک عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش از حلقه ازدواجش رونمایی کرد.

فصل دوم "زوجی‌نو" در حالی از امشب قرار است به آنتن برگردد که همچون سری گذشته تمرکز برنامه بر فرهنگسازی ازدواج ساده و ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی است.
حجت‌الاسلام محمدحسین راستگو که میان کودکان و نوجوانان به «عمو راستگو» شهره بود، یک سال پیش از میان ما پرکشید. او 35 سال در برنامه‌های مختلف تلویزیونی با سبک خاص خود به کودکان و نوجوانان معارف دینی را آموزش داد.
شاید اگر نسبت تعداد سریال‌های ناموفق به موفق نصف به نصف هم بودند، باز می‌شد از عملکرد پلتفرم‌ها دفاع کرد اما این خروجی تا اینجای سال یک شکست مطلق برای آنهاست.

«گیل‌دخت» عنوان سریالی تاریخی است که بعد از گذشت دو سال از ساخت آن قرار است راهی آنتن تلویزیون شود.
ملیکا زارعی، مجری برنامه های کودک درباره استفاده درست از فضای مجازی توصیه کرد: همه با هم باید تلاش کنیم تا از این فضا در جهت کامل شدن خودمان اسفاده کنیم نه اینکه با استفاده نادرست متضرر شویم.