رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه‌های صداوسیما گفت: تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت‌های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه‌های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره مند خواهیم شد. اینکه در موردهای مشخصی که اسم بردید قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه‌های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره‌ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره‌ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم.
ژاله صامتی بازیگر نقش پری در سریال زیر خاکی گفت: اینکه مردم سریال زیر خاکی را دوست دارند و محبوب قلوب مردم بوده و زن و مرد با آن همذات پنداری می‌کنند خیلی خوشایند و جذاب است.
احمد زالی تهیه‌کننده سریال «خوشنام» گفت: در حال حاضر در خانه اصلی شخصیت‌ها در میدان قیام تصویربرداری ادامه دارد که خانه شخصیت اصلی یعنی حمید لولایی است اما با حضور همه بازیگران ضبط می‌شود.
نویسنده سیتکامی «پلاک ۱۳» درباره ی وضعیت حال حاضر سریال های طنز در تلویزیون و اینکه چرا دیگر نمی توانند موفقیت آثار گذشته را تکرار کنند، معتقد است، دیگر بعید است که ممیزی ها اجازه دهند، سریال هایی مشابه «پاورچین» یا «شب های برره» در تلویزیون تکرار شوند.
آرش آصفی بازیگر سریال «سرجوخه» گفت به دلیل مخاطبان میلیونی، بازی در تلویزیون برایش جذابیت دارد ولی درنهایت کیفیت نقش تعیین کننده است.
در آیین نکوداشت سازندگان فوتبال ایران که با حضور رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از بزرگان فوتبال برگزار شد، از مسعود اسکویی پیشکسوت و گوینده قدیمی رادیو ورزش تقدیر شد.
شوکت حجت، مدیردوبلاژ و گوینده تلویزیون و رادیو می گوید: درست است که تک گویی گویندگان به خاطر شرایط کرونایی کار را برای مدیران دوبلاژ دشوار کرده است اما از منظری به نفع گویندگان شده و خیلی هم بد نیست.
غلامرضا نیکخواه، هنرمندی که اغلب او را در قاب سریال های طنز دیده ایم، در زمینه پرداخت حرفه ای به مقوله کمدی در تلویزیون معتقد است: وقتش رسیده تلویزیون کمی انعطاف نشان بدهد و خودش را تغییر بدهد، نه اینکه روز از نو روزی از نو باشد.