رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

جبلی با تاکید بر استفاده از چهره‌های محبوب در صداوسیما؛

همه را به رسمیت می شناسیم و از تک تک آنها حمایت خواهیم کرد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.
با پایان آخرین قسمت از فصل اول از مجموعه «بچه مهندس ۱»، شبکه آی‌فیلم از امشب، یکشنبه ۳۰ آبان ماه فصل دوم از این سریال را روی آنتن می‌برد.

آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: برای بازی در یک سریال رفته بودم و بعد از یکی‌دو روز گفتم این کار، کار خوبی نمی‌شود چون در پشت‌صحنه کارها جدی گرفته نمی‌شد و رفتارشان جوری بود که احساس می‌کردم مرا به اسیری برده‌اند.
برنامه تلویزیونی «ایست‌گاه» محصول جدید شبکه نسیم سه روز آخر هفته با اجرای سیدجواد هاشمی و حسین رفیعی روی آنتن می رود.
احسان ظلی پور تهیه کننده سریال «نیسان آبی»، از سرگیری تصویربرداری این سریال را با توجه به بهبودی مهران غفوریان، از امروز اعلام کرد.
جواد افشار کارگردان سریال «حضرت معصومه (س)» از پایان نگارش این مجموعه تاریخی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که از ماه‌های آینده بتوانند این سریال مذهبی را به مرحله تولید برسانند.
آخرین قسمت و پشت صحنه فصل سوم مجموعه تلویزیونی"روزگارجوانی" به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی امشب و فرداشب 29 و 30 آبان ماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.