«پدر» به کلوزآپ می آید

فیلم سینمایی «پدر» ( father) به نویسندگی و کارگردانی " فلوریان زلر" در برنامه امشب «کلوزآپ» در کانال اردوی شبکه سحر بررسی می شود. 
تصویر «پدر» به کلوزآپ می آید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، فیلم سینمایی «پدر» father)) محصول مشترک فرانسه و انگلستان تولید سال ۲۰۲۰ در ژانر درام با حضور منتقد نام آشنای سینمای داخلی و بین الملل، علی فرهمند در برنامه امشب «کلوزآپ» در کانال اردوی شبکه سحر نقد و از ابعاد هنری تشریح خواهد شد.

آنتونی (با بازی آنتونی هاپکینز) پیرمردی مبتلا به آلزایمر است. او همچنان که آنچه زیسته را فراموش می‌کند به ‌تدریج از جانب زندگی و اطرافیانش نیز فراموش می‌شود و ...

بازیگران اصلی فیلم آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتس، روفس سوئل و اولیویا ویلیامز هستند.

این فیلم در نود و سومین دوره جوایز اسکار در شش بخش نامزد دریافت جایزه شد که دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد ( آنتونی هاپکینز ) را به دست آورد.

معرفی کامل فیلم سینمایی « پدر » و کارنامه هنری کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم

درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است.

«کلوزآپ» به تهیه کنندگی عاطفه آقا محمدی با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز دوم اسفند ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

385508