قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه بهره برداری صنعتی و حضور گردشگران در حوض سلطان باید بر اساس ضوابط و قوانین زیست محیطی باشد،گفت: مسأله ما ساماندهی وضعیت بهم ریخته کنونی است که موجب تخریب این زیستگاه می شود.
در آیین بهره‌برداری از خط تولید موتورسیکلت برای اشتغال زندانیان در استان قم، گفت: در این واحد برای ۷۰ نفر از زندانیان استان فرصت اشتغال فراهم می‌کند،‌ ۸۰ نفر از زندانیان استان هم در کارخانه اصلی مشغول کار هستند.
کارشناس هواشناسی قم گفت: روز سه ‌شنبه بارش باران را در تمام نواحی استان پیش‌بینی می‌کنیم؛ روز چهارشنبه این بارش‌ها به طور پراکنده ادامه دارد و روز پنچشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و مه آلود خواهد بود.
در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کفش قم مطرح شد؛

ظرفیت صادرات یک میلیارد دلاری صنعت کفش در کشور

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: صنعت کشور دارای ظرفیت های بین المللی است و در صنعت کفش، ظرفیت صادرات یک میلیارد دلاری را به صورت سالانه داریم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با اشاره به جایگاه مهدویت در اعتقادات شیعی خاطر نشان کرد: امروز مهدویت مورد تهاجم و تعرض دشمن است. بدانید که عزت، آبرو و اصالت حوزه علمیه، مرجعیت و ولایت فقیه به مهدی آل محمد (عج) است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: در خصوص اشتغالزایی واحدهای راه‌اندازی شده حوزه صنایع تبدیلی و غذایی در سامانه رصد اشتغال، آغاز به کار این واحدها، موجب ایجاد اشتغال برای ۳۸۹ نفر شده‌است.
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

نمی‌توان و نباید مردم را نادیده گرفت

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از تمامی مسئولینی که برای انقلاب اسلامی گامی برداشته‌اند، گفت: برای اینکه احکام الهی در جامعه اجرا شود باید همراهی و پذیرش عمومی در جامعه رقم بخورد. نمی‌توان و نباید حضور مردم را نادیده گرفت؛ چرا که حضور مردم کلید و رمز موفقیت‌هاست.
رئیس سازمان منابع طبیعی کشور:

روحانیت می‌تواند مروج فرهنگ درخت‌کاری باشد

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور، با اشاره به نفوذ روحانیت در میان مردم متدین ایران، گفت: ما خواهان این هستیم که از ظرفیت روحانیت برای فرهنگ‌سازی کاشت درخت در کشور استفاده کنیم.
متهم پس از به شهادت رساندن شهید محمد ابراهیمی، به مدت نزدیک به ۱۱ سال با عناوین جعلی زندگی می کرد، در نهایت آذر ۹۴ در قم دستگیر شد و صبح امروز در محل جرم به دار مجازات آویخته شد.