قم

با تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گردوغبار و با توجه به پیش‌بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات، فردا ادارات استان قم تعطیل شدند.
استاندار قم گفت: ۳۰۰ واحد روستایی، ۲۰۰ واحد در سلفچگان و ۵۰۰ واحد در پروژه‌های زیتون توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده و به مناسبت هفته دولت در شهریورماه سال جاری تحویل مردم داده می‌شود.
مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: در خصوص خدمات در سال گذشته بالغ بر 2 هزار پرونده در این حوزه معاونت درمان به ثبت رسید که با هزینه‌ای بالای حدود 3.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم عنوان کرد:

ثبت چهار درخواست صدور مجوز بوم‌گردی در قم

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم، عنوان کرد: پس از گذر از همه گیری ویروس کرونا و وقفه طولانی مدت ایجاد شده در حوزه گردشگری، روند درخواست‌ها برای تاسیس و تمدید مجوزها افزایش یافت؛ در حال حاضر ۴ درخواست ثبتی متقاضیان بوم گردی و روند تکمیل پرونده جهت صدور نهایی مجوز در دستور کار است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان:

وضعیت ناسالم هوای استان قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: داده های به دست آمده از وضعیت آلودگی هوا در سالهای اخیر نشان می دهد تعداد روزهای ناسالم با شیب تندی در حال افزایش است.
مراسم ویژه و جشن بزرگ ١٠٠٠ نفر از دانش آموزان دختر ٩ ساله استان و مادرانشان طی دو روز توسط امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
اجتماع خادم یاران رضوی کشور به میزبانی دبیرخانه خادمیاران رضوی استان قم در شبستان کربلا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی، مداحی حنیف طاهری، جمع‌خوانی و امضای عهدنامه سربازی خادم یاران حضرت رضا(ع) برای سربازی امام زمان(عج) همراه بود.
دوازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) روز یکشنبه با حضور مسوولان و محققان حوزی در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد که شخصیت امام سجاد(ع) و نقش صحیفه سجادیه در جهاد تبیین مورد بررسی قرار گرفت.
متاسفانه از ۷ روز پیش به هیچ عنوان اجازه مسافرت به تهران بدون بلیت انجام نمی شود. حتی در روزهایی که ۴۰ درصد ظرفیت قطار هم تکمیل نشده است.
اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س) در روز عید مبعث رسول اکرم(ص) میزبان 60 زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده و از روز گذشته رزرو اتاق عقد برای ایام نیمه شعبان تا پایان ماه شعبان فراهم خواهد شد.
کارشناس هواشناسی قم اظهار کرد: برای سه‌شنبه آسمان ابری و در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با بارش برف پیش بینی می‌شود.