البرز

مهمترین اخبار

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان:

برای کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان مجوز صادر نشده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است، بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

بخشی از زندان رجایی شهر به مجموعه تفریحی تبدیل می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: به واسطه قرارگیری زندان رجایی شهر در منطقه‌ای خوش آب و هوا، بخشی از آن به مجموعه فرهنگی، اجتماعی و تفریحی تبدیل می شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه درحال حاضر در دانشگاه‌ زیر ساخت‌های فناوری را توسعه می‌دهیم، تصریح کرد: یک خط تولید دارویی_مایع درحال راه‌اندازی که ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح می‌شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز از ثبت دو اثر طبیعی استان شامل درخت چنار روستای شلمزار و کوشک زر در فهرست میراث طبیعی ملی خبر داد.
اولین برف زمستانی در شهر ماهدشت استان البرز اتفاق افتاد.
رییس پلیس راه البرز از بارش برف در راه های این استان خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از بارش پراکنده در حوزه مرتفع محور چالوس خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی از ساعت سه بامداد بارش سنگین آغاز خواهد شد.
مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقی که حین سرقت اقدام به قتل یکی از سوژه‌های خود در شهرستان چهارباغ کرده بود، دستگیر شد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اینکه تعداد پارکینگ‌های مکانیزه باید افزایش یابند، گفت: بیشتر پارکینگ‌ها به واحدهای مسکونی تبدیل شده‌اند و خودروها بیرون و جلوی درب می‌مانند.
رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تعداد بارنامه‌های صادره شده از شرکت حمل و نقل کالا در استان بیش از ۷۹۱ هزار مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است.
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: با بارش نیم متری برف در ارتفاعات، بخش کوچکی از کمبود منابع آبی استان جبران خواهد شد.