اخبار سیاسی ایران و جهان

در سرویس سیاسی آخرین و مهمترین خبرهای سیاست داخلی و خارجی را بدون در نظر گرفتن جبهه و جناح و به صورت کاملا بی طرف در حوزه های متنوعی چون رهبری، مجلس، دولت، احزاب، دفاعی و امنیتی و ... بخوانید.

مهمترین اخبار

به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در واکنش به اینکه مردم تصور دارند امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی در بحث حجاب و عفاف است، گفت: امروز در مجلس اولویت و نگاه عده‌ای همین موضوع است، اما باید از همین عده سوال کرد؛ شما که تربیت همین افراد را به دست داشتید، چرا کاری کردید که به اینجا رسیده است؟! مگر تربیت دست ما نبود؟!

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی با اشاره به این که قصد دارد به زودی به ایران سفر کند و گفت: به نظرم عادی‌سازی صحبت کردن از تسلیحات اتمی، استفاده از تسلیحات اتمی، کسب تسلیحات اتمی واقعا اسفناک است.