مناطق آزاد

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به مناطق ازاد و تجاری ایران را در سایت پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم روز صنعت و معدن مطرح کرد؛

نقش دستگاه‌های حاکمیتی، تسهیل‌گری در تولید است / 40 واحد تولیدی برتر و نمونه قشم تقدیر شدند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقش محوری و اصلی تمامی دستگاه‌های حاکمیتی باید تسهیل‌گری تولید با هدف ایجاد رونق اقتصادی در کشور است.
محمد صادق قنادزاده معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اکبر نیازی، سرپرست سازمان در خصوص راهکارهای بهره برداری حداکثری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های نخستین منطقه آزاد شمال کشور در ارتباط با کشورهای اوراسیا دیدار و گفتگو کرد.
با همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت ایکو انجام شد؛

برگزاری دوره تخصصی آشنایی با مدیریت نگهداشت سیستم ها و تشکیلات نفت و انرژی

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: در راستای اجرایی ساختن تفاهم‌نامه همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت ایکو، دوره آشنایی با مدیریت نگهداشت سیستم ها و تشکیلات نفتی برگزار شد.
در جلسه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان تاکید شد؛

برنامه ریزی برای رفع سریع‌تر مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی قشم

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان در جلسه ای با هدف رفع مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رئیس فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی:

جزیره کیش سد راه خروج ارز از کشور است

رئیس فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی گفت: وجود زیرساختهای مناسب در کیش و مطرح شدن این جزیره به عنوان مقصد گردشگری، باعث جلوگیری ازخروج ارز از کشور و کمک به اقتصاد کشور شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مطرح کرد:

رفع تصرف اراضی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، بازپس‌گیری اراضی تصرف‌شده توسط زمین‌خواران در منطقه‌ویژه اقتصادی بوشهر ادامه دارد.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو:

روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می گیرد

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با سیاست های اتخاذ شده توسط این سازمان، روند سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می گیرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: سیستم سرمایش و چیلرهای بیمارستان چابهار بیش‌از هشت سال قبل از مدار خارج و تا کنون از کولرگازی و اسپیلت استفاده می‌شد که هم‌اینک با همکاری منطقه آزاد سیستم سرمایشی این بیمارستان تا هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو:

بیرق معرفی منطقه آزاد ماکو بر دوش خبرنگاران است

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بیرق معرفی منطقه آزاد ماکو و برافراشتن آن در سطح ملی وبین المللی بر دوش خبرنگاران است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو تبیین کرد:

همایش پیاده روی منطقه آزاد ماکو، یک تیر و چند نشان

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست، نمونه ای از نشاط اجتماعی در جامعه محلی، ایجاد انگیزه و ترویج ورزش های همگانی و صیانت از محیط زیست را در این منطقه به نمایش می گذارد.


در نشست مشترکی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و رییس دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت؛

آغاز فصل جدیدی در توسعه مبتنی بر دانش چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف پیگیری مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به منطقه آزاد چابهار با رییس دانشگاه شهید بهشتی دیدار کرد.

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از بزرگترین باغ پسته و گردوی کشور واقع در دشت زیدون منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.