رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رهبر انقلاب اسلامی، در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و با اشاره به تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا، بر ورق خوردن تاریخ جهان تأکید کردند.
مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، با عنوان "فلسطین و مقاومت در منظومه فکری امام خمینی (ره)" با سخنرانی سرپرست وزارت امور خارجه و تولیت آستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر برگزار شد.
خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛

ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود

خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در اجلاسیه ماهانه ائمه جمعه استان قزوین در دفتر امام جمعه شهر الوند گفت: ائمه جمعه خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و یارانشان را تبیین کنند.
پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت آغاز به کار مجلس دوازدهم

سوگند نمایندگی نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیّت‌زا است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیامی صادر کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز بکار ششمین دوره مجلس خبرگان در پیامی تاکید کردند: مجلس خبرگان مظهر مردم‌سالاری اسلامی است و این روشنترین نشانه و معرّف جمهوری اسلامی ایران است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور تاکید کردند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

حجت الاسلام «شهاب مرادی» با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نوشت: نگاه تحلیلی و نظام‌مند ایشان به سیره اهل بیت علیهم السلام را بسیار دوست دارم؛ به گونه‌ای که گویی عمری به تماشا و زیارت ائمه طاهرین علیهم السلام نشسته است.
رهبر معظم انقلاب گفتند: همه‌ ائمه بدون استثنا دنبال حاکمیت اسلامی بوده‌اند؛ منتها با شیوه‌های مختلف، در فصول مختلف، با روش‌ها و اهداف کوتاه‌مدت مختلف؛ [اما] هدف بلندمدت یکی بود.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهید زاهدی؛

به برکت شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سردار محمدرضا زاهدی اظهار داشتند: با شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.