رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

سخنان رهبری، هم در نقد رادیکال‌ها هم در تبیین شاخص برای اعضای کابینه این فرصت مهم را برای جناب پزشکیان فراهم آورده است تا با خیال راحت از سد تندروهای حزبی اصلاح‌طلب و سهم‌خواهان راحت شود.
مقام معظم رهبری: کار فوری مجلس رای اعتماد به کابینه ای است که آقای پزشکیان حفظه‌الله ارائه می‌کند. هر چه زودتر کابینه پیشنهادی تصویب شود و دولت مشغول به کار شود بهتر است. کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدین و از بن دندان به جمهوری اسلامی معتقد باشد.
امام جمعه شهر اقبالیه:

امنیت امروز حاصل برکت خون شهداست

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم دومین سالروز شهادت مدافع وطن ستوان یکم شهید مهدی محمدی نسب اظهار داشت: امروز امنیت و آسایش و هرچه داریم به برکت خون شهداست و آنها برای ما معیار و الگو هستند.
همزمان با روزهای آخر دولت سیزدهم رسانه khamenei.ir بر اساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی به خصوصیّات مثبت رئیس‌جمهور شهید، «آیت‌اللّه سیّدابراهیم رئیسی» پرداخت.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان، موفقیت وی را در کسب اعتماد مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای کابینه‌ی دولت سیزدهم تاکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود. یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولتها الگو باشد.
انتخابات برای تعیین رئیس دولت درهر کشور مهم است، چرا که امور اجرایی مردم را برای چند سال به دست یک نگرش و جریان مشخص می‌سپارد. این رویداد سیاسی اما برای کشوری چون ایران، از این هم مهم‌تر است. چرا؟ چون جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون درگیر یک جنگ تحمیلی است.

سازمان آگهی های پرسون