رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

مهمترین اخبار

با اتمام رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، تاکید کردند: ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.
رهبر انقلاب فرمودند: امام(ره) از همان روزهای آغازین نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن همواره به مردم اعتماد داشت و اسلام را یک مکتب و تفکر کارآمد برای سیاست و مدیریت جامعه می‌دانست و بر همین اساس توانست زمینه پیشرفت ایران و استمرار حرکت‌های بزرگ را بوجود آورد.
مقام معظم رهبری تاکید کردند: هر رأیی که شما در صندوق میاندازید، مثل این است که یک بخشی از پول آن سپرده را دارید تأمین می‌کنید. یک رأی هم اهمیت دارد. هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد.
عضو خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

عضو خبرگان رهبری گفت: شخصیتی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب شد که در این سالها دشمنان با تلاش های بسیار و دستگاه های جاسوسی عریض و طویلشان نتوانسته اند حتی یک بار ایشان را فریب بدهند.
مقام معظم رهبری با اشاره به رواج ظلم و حق‌کشی در جهان امروز، رهایی از این وضع و بهبود زندگی مردم دنیا را در گرو اجابت دعوت پیامبر و استفاده از تزکیه و تعلیم نبوی دانستند و افزودند: مسئولیت ما خودسازی و نشان دادن اداره کشور بر اساس الگوی اسلام است که در این زمینه موفقیت‌هایی داشته‌ایم که در دنیا تأثیرگذار بوده و البته کوتاهی‌هایی هم داشته‌ایم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

بازجوی ساواک دوست دوران کودکی‌ام بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از ابتدای شروع نهضت انقلاب اسلامی ایران در دوران طاغوت، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضوری پررنگ داشته‌اند، انبوهی از خاطرات مستقیم از رویدادهای این دوره‌ی تاریخی را ثبت کرده‌اند و در بازه‌های زمانی مختلف و فرصت‌های مقتضی بازگو کرده‌اند.
در ماجرای ورود امام خمینی به ایران، مرحوم آیت الله سید عبدالحسین طیب از علمای بزرگ اصفهان و صاحب تفسیر گرانقدر «اطیب البیان» خاطره ای را برایم نقل کردند که به لحاظ اهمیت و ضبط و ثبت این خاطره در سفری مجدد به اصفهان محضر این عالم بزرگوار مشرف شدم و بیان خاطره را با صدای ایشان ضبط کردم.