اخبار منتخب استان‌ها

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا 8 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند/ تاکنون672 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 117 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 56 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5002 نفر رسید.

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه خبر داد:

خدمت رسانی مدافعان سلامت به سالمندان و مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه. گفت: از برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم چند تخصصی شامل تخصص های عفونی، اورولوژی، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری اطفال، خون و انکولوژی اطفال، جراح دندانپزشک و پزشک عمومی، در 8 روز به هشت منطقه کم برخوردار بود که با ارائه داروهای تخصصی کاملا رایگان به بیماران، صورت گرفت.
سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان:

استان همدان دارای 180 هزار سالمند است

سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه استان همدان دارای 180 هزار سالمند است گفت: از این تعداد پنج هزار و ۴۰۰ سالمند زیر پوشش بهزیستی است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

برداشت لوبیا در مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت لوبیا در بیش از ۲۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۵۰۰ تن انواع لوبیا سفید، چیتی و قرمز تولید شود.
بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره):

نتایج دور رفت مسابقات در گروه ب مشخص شد/ صدرنشینی بازار بزرگ ایران

مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره)، گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزهای 15 و 16 مهرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران، با حضور 5 تیم و با برگزاری 10 دیدار برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان خبر داد؛

احتمال اعمال محدودیت های سختگیرانه در شهرستان

با توجه به افزایش موارد بستری در بیمارستان و افزایش تعداد فوتیهای ناشی از کرونا در شهرستان در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط اصناف و شهروندان اقدامات سختگیرانه تری اعمال خواهد شد .
شهردار کرمانشاه گفت: پیاده راه سازی علاوه بر تاثیراتی که در زیبایی منظر شهر دارد، جاذبه گردشگری نیز محسوب می شود و می تواند تاثیر بسیاری در کاهش بار ترافیکی در محدوده های مشخصی از شهر نیز داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور عشایر کشور، در بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب سایت اسکان بست میل مبارک آباد شهرستان قیروکارزین، گفت: تامین آب و زیرساخت‌ها در کانون‌ها و سایت اسکان عشایر، از ضروریات است و باید به جد پیگیری شود.
رئیس اتحادیه صنف بستنی، فالوده و کافه تریای شیراز اعلام کرد:

اعلام نتیجه مسمومیت تعدادی از شهروندان با مصرف قهوه تا سه روز آینده

رئیس اتحادیه صنف بستنی، فالوده و کافه تریای شیراز اعلام کرد: علت مسمومیت تعدادی از شهروندان استان فارس به دلیل مصرف قهوه تا سه روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور معاون وزیر ورزش، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، نماینده مردم نهاوند و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیر پیشین اداره کل ورزش و جوانان همدان، آقای جهانشیر تقدیر و دکتر حمید سیفی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.