اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد

جانشین فرمانده فراجا گفت: فراجا سازمانی اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هرگز اجازه هنجارشکنی به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهد داد.
تصویر اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی از نقش روحانیون و دیگر مسئولان در ایجاد امنیت مناسب و تعامل فراگیر با فراجا گفت: لباس مقدس پلیس و توفیق خدمت در این نیرو امانتی است که از شهدای گرانقدر به ما رسیده و ما همواره به پاس پوشیدن این لباس، شکرگزار درگاه پروردگار هستیم و همواره در دفاع از آرمان‌های اسلامی، راسخ‌تر از گذشته به پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه فراجا قاطع‌تر از گذشته با استفاده از تمامی ظرفیت های خود در راه اهداف متعالی ایجاد امنیت کشور گام برخواهد داشت ادامه داد: در شرایط کنونی کشور ما بالنده و زنده‌تر از گذشته اهداف خود را دنبال خواهد کرد و هرگز به دشمنان این مرز و بوم و افراد فریب خورده، اجازه عبور از آرمان‌های جامعه اسلامی و جسارت به نظام مقدس اسلامی را نخواهیم داد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امنیت مشارکتی را از مؤثرترین راهبردهای فراجا در تأمین امنیت بر شمرد و اظهارکرد: امنیت مشارکتی و پیشگیری اجتماعی و اقناعی یکی از موثرترین و ماندگارترین شیوه‌ها در ارتقاء روزافزون احساس امنیت مردم است.

وی با تأکید بر توسعه برنامه‌های ایجابی و گفت‌وگو محور در ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: فراجا سازمانی اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هرگز اجازه هنجارشکنی به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهد داد.

اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد

رضایی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: مبارزه قاطع با سرقت و نیز از بین بردن پدیده شوم موادمخدر از برنامه‌های راهبردی پلیس در ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی شهروندان است که بر اساس رسیدگی به مطالبات مردمی با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی ویژه، در دستورکار فراجا قرار دارد، گرچه کاهش جرایم مختلف در جامعه نیازمند مشارکت همگانی و تعامل فراگیر و مثبت دیگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با پلیس است.

وی با بیان اینکه تعرض به مأمور، تعرض به قانون است، تصریح کرد: باید با هم افزایی و مسئول سازی و تبیین شرایط از ایجاد هر گونه ناآرامی که به امنیت اجتماعی خدشه وارد می‌کند، پیشگیری کنیم. دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند و دیگر تلاش‌هایشان را هم ناکام خواهیم گذاشت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه صدور احکام و قوانین باید بازدارنده و هزینه‌های جرم برای مجرمان نیز باید بالا باشد خاطرنشان کرد: استان مرکزی با دارا بودن مردمانی فهیم، ولایی و با فرهنگ بالا، یکی از استان‌های آرام و امن کشور بوده و از بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

رضایی، هوشیاری، سرعت عمل بالا و اقدام به موقع را از شاخصه‌های مهم فراجا در مأموریت‌ها بر شمرد و گفت: بی‌تردید امنیت و پویایی جامعه اسلامی ما ثمره حضور با صلابت و پر اقتدار کارکنان پلیس است که امروز به عنوان یک سازمان مقتدر و با صلابت، مایه افتخار و مباهات امنیت کشور، تحت امر مدیری مدبر به عنوان ولی فقیه جامعه اسلامی و هوشیاری و همراهی مردم است.

منبع: ایسنا

507075