اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل ارتباطات شهرداری شیراز خبر داد:

اهدای سردیس برنزی "گوته "به شیراز

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، اعلام کرد: سردیس برنزی گوته، یکی از تاثیرپذیرفته ترین شاعران آلمانی از حافظ، توسط شهر وایمار این کشور ساخته شده و به زودی به شیراز اهدا می‌شود.
سرپرست امور فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در بازدید از طرح های آبیاری نوین این شهرستان گفت: در شرایط بحران کم‌آبی باید از روش‌های سنتی در کشاورزی دوری کرد و به سمت سیستم های نوین پیش برویم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس:

بیش از ٥٤ درصد استان فارسی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: بررسی شاخص میزان «استفاده» از فاوا نشان می‌دهد 54.72 درصد مردم استان از اینترنت استفاده می‌کنند و میانگین کشوری استفاده از اینترنت 77.66 است.

بغل دستمان هنرمندانی در حال خلق آثار با ارزشی هستند که هنر را به معنای واقعی کیمیا کرده اند. آدم هایی که به‌سان هنرشان اصیل هستند اما صدای هنرشان در مسیر پر پیچ‌ وخم بروکراسی اداری آنقدرکوتاه شده است که شنیده نمی شود. شاید اگراین مخترعان هنرنیز دائم پیش چشم بودند و در جلسات و محافل مختلف از نظر عبور می‌کردند امروز به جای اروپایی‌ها، استان فارسی‌ها و دیگر ایرانیان نیز او را می‌شناختند.
دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا همدان خبر داد:

تمدید اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان

دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا همدان، از تمدید اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام می شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان حساس باشند گفت: در صورت عدم رعایت مردم به دستورالعمل های بهداشتی شاهد وضعیت خطرناکی در استان خواهیم بود.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان بوشهر، با اشاره به صدور مجوز ساخت ۵۱ صنایع فرآوری آبزیان در استان گفت: اکنون ۸۰ درصد صنایع فرآوری آبزیان استان بوشهر در مدار فعالیت و تولید قرار گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، از متلاشی‌شدن ۲۵ باند کلان قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از این باندها در نیمه نخست امسال، ۸.۱ تن مواد مخدر کشف شد.
آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا قاتل جان 7 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 82 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 22 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5024 نفر رسید.
پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی:

محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی یک هفته دیگر تمدید شد

به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه در آذربایجان غربی موافقت کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان ایلام گفت: وضعیت ورزش بانوان ایلام در برخی از شاخصها از جمله کسب مدال و افتخار آفرینی تحت عنوان شاخص قهرمانی از میانگینهای کشوری نیز بالاتر است.
دادستان دهدشت خبر داد:

وقوع یک فقره قتل در کهگیلویه

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه از دستگیری قاتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب می شود:

جلسه سرنوشت ساز برای تعیین سرمربی نساجی

جلسه مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی با اعضای هیئت مدیره برای تعیین سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه فردا برگزار می‌شود.