افتتاح نمایشگاه طرح اسوه یزد در قالب ۷۰ غرفه

در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مردم و مسئولان یزد سه‌شنبه شب نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج در قالب ۷۰ غرفه در فضای باز امامزاه سید جعفر محمد (ع) شهر یزد افتتاح شد.

تصویر افتتاح نمایشگاه طرح اسوه یزد در قالب ۷۰ غرفه

به گزارش سایت خبری پرسون، در قالب این نمایشگاه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، امدادی، عرضه صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی برای بازدید و استفاده مردم اقدام شده است .

در جریان برپایی نمایشگاه با همراهی بسیجیان عضو پایگاه‌های مقاومت نسبت به ارائه عملکرد در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام شده است.

استاندار یزد در بازدید از این نمایشگاه که با استقبال مردم یزد مواجه شد از تلاش نیروهای جان‌برکف بسیج در خدمت به اقشار مختلف جامعه قدردانی کرد.

" مهران فاطمی " افزود: نقش پایگاه های مقاومت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نقشی بی بدیل است و باید بیش از گذشته در استان تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه اسوه نشان دهنده تلاش و اخلاص نیروهای جانبرکف بسیجی در خدمت به مردم است و باید حمایت شود.

همچنین سردار " حسین زارع کمالی " فرمانده سپاه الغدیر یزد گزارشی از برنامه ها و فعالیت های بسیج و سپاه در بخش های مختلف به خصوص فرهنگی و محرومیت زدایی ارائه کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسییجی دارد.

منبع: ایسنا

507941