اخبار منتخب استان‌ها

روانشناس بالینی در حوزه مشاوره خانواده و زوجین:

معیارهای غربی الگوی مناسبی برای ازدواج جوانان جامعه ما نیست

روانشناس بالینی در حوزه مشاوره خانواده و زوجین گفت: تفاوت فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اعتقادات و آداب و رسوم کشور ما در قیاس با غرب نشان دهنده بارز این موضوع است که معیارهای غربی، الگوهای مناسبی برای جامعه ما در زمینه ازدواج جوانان نیست.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا جان 13 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 125 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 80 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5519 نفر رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲ سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان هزینه شده است.

فرماندار یزد گفت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان در راستای اجرایی کردن مصوبات با حضور در چند واحد صنفی ضمن بازدید میدانی ۸۴ واحد متخلف شامل دفتر پیشخوان،داروخانه،پمپ بنزین واماکن عمومی صنفی وتجاری را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شناسایی و پلمپ کردند.
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و نیاز است همه در این زمینه هوشیار باشند.

روابط عمومی هیات کشتی لرستان خبر داد:

دعوت ۲ لرستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد

علیرضا سرلک و پیمان یاراحمدی، ورزشکاران لرستانی برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: گسترش نظارت ها و کنترل ها برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها در این استان ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

مصرف CNG در کردستان ۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در نیمه نخست امسال، ۹۰ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۳۹ مترمکعب گاز CNG در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

به بهانه روز جهانی غذا؛

غذاهای بومی استان مرکزی را بشناسیم

در ایران پهناور هر منطقه، دارای غذاها و خوراک های بومی و خاص خود است؛ به بهانه روز جهانی غذا، با خوراک های بومی استان مرکزی آشنا می‌شویم
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در یزد تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام مسئولان حوزه اقتصاد برای بهبود فضای کسب و کار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برخی مشکلاتی که اکنون تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند، گفت: مسئولان حوزه اقتصاد برای بهبود فضای کسب و کار اهتمام کنند.
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت سیاست‌های تولید مسکن بویژه برای اقشار محروم و کم ‌درآمد، اقدامات انجام‌شده در این حوزه را در استان ناکافی دانست و گفت: کمبود بودجه و اعتبار دلیل کافی برای کم‌کاری در این حوزه نیست و باید از امکانات خوبی که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم.
استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود 156 میلیارد تومان نقدینگی استان در خزانه گفت: در حالی این حجم از نقدینگی در خزانه داریم که مدیران استان استفاده ای از آن نکرده و تلاشی برای جذب آن ندارند اما هنگام پیگیری پروژه ای می گویند پول نداریم.