اخبار منتخب استان‌ها

با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و خیرین و نیک اندیشان،طرح پازل مهربانی و پویش تهیه و توزیع لوازم آموزشی مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، رونمایی شد.
معاون غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه:

انسان سالم، محور توسعه کشور است

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انسان سالم محور توسعه کشور است، بنابراین در حفظ سلامت خود و افراد خانواده کوشا باشید.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس:

طرح‌ هادی گام اصلی در زمینه عمران روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس عنوان کرد: اجرای طرح‌های هادی به عنوان سند 10 ساله توسعه روستایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار گام اصلی و اساسی در زمینه عمران و توسعه روستاها قلمداد می‌شود وتاثیر بسزایی در زدودن چهره فقر و محرومیت از روستاها دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

نیاز به تخت های بستری بیماران کرونا در استان افزایش یافته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در ستاد مدیریت کرونا گفت: اکنون ۸۱۴ تخت فعال در استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است اما با توجه به افزایش بستری ها در ده روز اخیر نیاز به تخت های بستری افزایش خواهد یافت.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی استان در حوزه های مختلف خدمات دریافت می کنند

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی به بیش از پنج هزار دانشجوی این دانشگاه در حوزه های گوناگون نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی خدمات ارایه می دهد. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

نوجوان مازنی قهرمان شطرنج دانش‌آموزان جهان شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: محمدجواد خورشیدی دانش‌آموز رده سنی زیر ۱۴سال پسران، توانست در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان جهان به مقام قهرمانی دست یابد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 183 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 65 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5615 نفر رسید.
بازرس کل استان یزد با بیان اینکه پیشگیری و حفظ سلامت کاری مدیران، نخستین اولویت کاری سازمان بازرسی است افزود: این مهم از طریق ارائه آموزش، تذکر تلفنی، نامه های هشداری و ... انجام می گیرد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد عنوان کرد؛

افزایش قیمت مرغ، ناشی از کمبود و افزایش قیمت نهاده‌های دامی است

مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد گفت: افزایش قیمت مرغ یک موضوع کشوری است که به دلیل کمبود نهاده‌های دامی، افزایش قیمت نهاده‌ها و بالا رفتن هزینه‌های تولید به وجود آمده است.
معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان همدان مطرح کرد:

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه های آبخیزداری همدان

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان همدان از پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصدی پروژه های آبخیزداری همدان خبر داد.
به منظور حمایت از جامعه روستایی و عشایری؛

طرح ملی پوشش بیمه‌ای روستائیان در قیروکارزین آغاز شد

مسئول امور زنان روستایی و عشایری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: طرح ملی پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایر در این شهرستان آغاز و از متقاضیان این طرح نام‌نویسی می‌شود.
در آیین افتتاح سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان:

پرواز پروانه‌های جشنواره در فضای مجازی

در حالیکه پروانه های جشنواره سی و سوم در فضای مجازی به پرواز درآمدند، آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در فضای باز یکی از فرهنگسراهای منطقه 13 شهرداری اصفهان، بدون حضور مخاطبان اصلی خود اما با اجرای نمایش ها و سرودهایی خاطره انگیز برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در طول یک سال گذشته تاکنون ۱۰۳ میلیارد ریال توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای پروژه‌های ارتباطی شهرستان تازه تاسیس هلیلان سرمایه‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی خلخال:

کشف مواد مخدر در خلخال افزایش یافت

فرمانده انتظامی خلخال از افزایش ۹۷ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

‌استاندار هرمزگان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم به توصیه های بهداشتی توجه نکنند، تعداد بیماران بستری و فوتی ناشی از کرونا طی هفته‌های آتی افزایش پیدا می‌کند.
‍ مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد:

از ۱۰۱نقطه حادثه ساز ۲۳ نقطه پر حادثه استان اصلاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۱۰۱ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان تعداد ۶۶ نقطه حادثه‌خیزی بالاتری دارد که در اولویت اصلاح قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان از افتتاح  نمایشگاه نقاشی هم‌زمان با هفته وحدت و آغاز ماه ربیع‌الاول خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نقاشی با عنوان "بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم" برگزار می‌شود، نزدیک به سی اثر منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون، ۱۴۴ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان کرمانشاه با کمک خیران نیک اندیش خریداری شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم استان خبر داد و گفت: بنیاد برکت ۱۲۳ میلیارد تومان در حوزه‌های رفع محرومیت در نقاط مختلف استان بوشهر هزینه کرده است.