پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره برخی ابراز نگرانی ها از بروز عوارض انعقادی ناشی از تزریق واکسن آسترازنکا و تعلیق تزریق آن در برخی کشورها، ضمن تاکید بر اینکه هنوز محموله ای از این واکسن به کشور وارد نشده، گفت: وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در حال رصد موضوع هستند و به محض اینکه تغییری در مجوز مصرف اضطراری این واکسن صورت گیرد، اطلاع رسانی خواهد شد؛ اما تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۵۸۱ نفر رسید.

در اوایل شروع پاندمی گفته می‌شد که استفاده از ماسک تاثیر چندانی در جلوگیری از انتقال ویروس ندارد؛ ادعایی که زمان زیادی طول نکشید تا خلاف آن ثابت شود.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۸۸ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۶۱ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۷۳ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۶۱ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

11مورد مبتلا در 24 ساعت گذشته

دکتر محمد کریمیان گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های قطعی گرفته شده، 11 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت وگو با پرسون:

مردم در حساس ترین روزها، در برابر بیماری کرونا بی تفاوت شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مردم در حساس ترین روزها، در مقابل بیماری کرونا بی تفاوت شده اند و همین امر زمینه نگرانی مسئولان درمانی و بهداشتی در استان کردستان را فراهم آورده است.

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به فوت بیش از ۵۲۷ هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد: تعداد فوت شدگان از مجموع آمریکایی‌هایی که در جنگ‌های جهانی اول و دوم، جنگ ویتنام و یازده سپتامبر کشته شدند، بیشتر است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۸۸ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسیده است.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

کرونا ۶۱ قربانی دیگر گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۶۰ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

تداوم وضعیت هشدار زرد در گیلان؛

فقط چهار شهرستان در وضعیت آبی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جز چهار شهرستان این استان بقیه در وضعیت زرد و نارنجی از نظر شیوع کرونا و آمار بیماران مبتلا و بستری به کووید ۱۹ قرار دارند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با پرسون:

کردستان به تجهیزات تشخیص تست کرونای انگلیسی مجهز شد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کمتر از 24 ساعت می توانیم جواب تست کرونای انگلیسی را در داخل خود استان کردستان دریافت کنیم که این امر می تواند کمک بسیاری در کاهش موارد آلودگی به این  نوع کرونای جهش یافته داشته باشد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۹۳ نفر در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۶۰ هزار و ۶۸۷ نفر رسید.