پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

سخنگوی کرملین، اعلام کرد که حال ولادیمیر پوتین پس از تزریق واکسن کرونا خوب است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۲۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسیده است.
ورود بیش از ۲ میلیون مسافر به گیلان طی یک هفته گذشته، نگرانی از شیوع بحران زای کرونا در هفته های آتی را چند برابر کرده است
یک پزشک بخش کرونا، به آخرین یافته های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر روش های پیشگیری از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: هر فرد بالای دو سال هنگام خروج از خانه باید ماسک بزند تا بهداشت تنفسی داشته باشد.
با افزایش روزانه آمار مبتلایان و بستری‌های بیماران کرونا در آذربایجان‌غربی طی روزهای اخیر زنگ آغاز موج جدید این بیماری به صدا در آمد و احتمال فوران کرونای انگلیسی در استان وجود دارد و تنها چاره کار، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است که می‌تواند از وقوع یک فاجعه و موج جدید جلوگیری کند.
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمارهای کرونا در کشور از شناسایی ۷۲۹۰ بیمار جدید کووید۱۹در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۷۴ بیمار کرونایی فوت کردند.
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند
بی تفاوتی های مردم کردستان باعث گردید که در این روزها به تدریج دوباره شاهد اوج گیری کرونا در سطح این استان باشیم.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که واکسیناسیون عمومی تا آخر سال جاری به اتمام می رسد گفت: به صورت خوشبینانه این فرآیند می تواند تا پایان سال 2021 هم تمام شود تا مردم به زندگی عادی بازگردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: ۱۱۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی شناسایی شد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۷۳ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۶۱ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۶۸ بیمار در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر رسید.