رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

23 مورد ابتلا به کرونا/ 7 مورد بستری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های گرفته شده، 23 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید به ثبت رسید تا مجموع مبتلایان قطعی استان از ابتدا شیوع بیماری تا این لحظه، به 26 هزار 195 نفر برسد.

محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون با اشاره به کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا، عنوان کرد: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های گرفته شده، 23 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید به ثبت رسید تا مجموع مبتلایان قطعی استان از ابتدا شیوع بیماری تا این لحظه، به 26 هزار 195 نفر برسد.

کریمیان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام، هیچ گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت نشده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان، عنوان کرد: متاسفانه از ابتدا شروع بیماری کرونا تا به این لحظه، 665 نفر در استان ایلام بر اثر این بیماری فوت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به افزایش موارد بستری نسبت به روز گذشته، گفت: در 24 ساعت اخیر 5 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند و مجموع بستری های حال حاضر بیمارستان های استان ایلام 36 نفر می باشد.

گفتنی است خوشبختانه تا این لحظه 24 هزار و 727 نفر از مبتلایان به بیماری کرونا در استان ایلام، بهبود یافته اند.

نوروزی_ استان ایلام

246210

مطالب مرتبط