پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید ۱۹ با تائید بر آغاز موج جدید کرونا از افزایش موارد ابتلا در روزهای آینده خبر داد.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به آمار، نگرانی ها از اوج گیری بیماری کرونا وجود دارد و لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در صورت تداوم ساده انگاری های موجود، احتمال آغاز موج جدید وجود دارد.
در 3 ماه اخیر آمار کرونا رو به پایین حرکت کرد، تعداد فوتی ها، مبتلایان و بستری ها بسیار کاهش یافت، اما در هفته ی اول تیر کرونا جان دوباره گرفت.
طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۵۷ نفر رسید.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با تاکید بر تداوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: تصمیم جدیدی برای اتخاذ بازنگری در محدودیت‌ها و شریط اجتماعات در جلسات با توجه به روند کاهشی مرگ و میر و روزهای بدون فوتی کرونا اتخاذ نشده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۶ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدو ۱۴۱ هزار و ۳۴۳ نفر ماند.