حرف وزارت‌خانه‌ها

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر «لغو سند یا بیانیه آموزش 2030» سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مصوبه مذکور را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین معارفه و تکریم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: کارآمد سازی مدیریت و افزایش بهره‌وری در همه بخش ها به خصوص در حوزه های اقتصادی تامین اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی:

مردم نگران مسکن نباشند

وزیر راه و شهرسازی، قانون جهش تولید مسکن را قانونی راهبردی برای خانه‌دار شدن مردم دانست و گفت: مردم در خصوص تامین مسکن نگرانی نداشته باشند.
زلفی گل گفت: در جمهوری اسلامی باورداریم که هر مدیر و مسئولی اگر در راستای اهداف مقدس شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتما عاقبت به خیر خواهد شد، در غیر اینصورت عاقبت بخیر نمی‌شوند.
وزیر راه و شهرسازی:

صندوق توسعه مسکن تشکیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: مقرر شده بسیاری از درآمدها از جمله فروش املاک و مستغلات وزارتخانه به صندوق توسعه مسکن واریز شود که از این طریق امکان کمک به اقشار مختلف جامعه برای انجام پروژه‌های حمایتی وجود دارد.
وزیر بهداشت گفت: روند واکسیناسیون عمومی در کشورشتاب می‌گیرد و تلاش ما این است که روزانه یک و نیم تا دو میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شود و از مرگ و میرهای بیشتر مردم، پیشگیری شود و با تسریع واکسیناسیون می‌توان از موج‌های بعدی بیماری کرونا در کشور جلوگیری کرد.
وزیر بهداشت مطرح کرد:

لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون

وزیر بهداشت با اشاره به لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون گفت: اگر روند واکسیناسیون سرعت نیابد در آبان ماه با موج جدید بیماری مواجه می‌شویم.
وزیر بهداشت با بیان این‌که برنامه ما این است که هیچ کسی در صف واکسن منتظر نماند، گفت: عوارض واکسن‌های داخلی از واکسن‌های وارداتی هم کمتر بوده است.