حرف وزارت‌خانه‌ها

امیر محمدرضا آشتیانی اعلام کرد: ما در وزارت دفاع قرارگاه اقتصادی و نفت و مسکن را تشکیل دادیم و هفت شورای راهبردی برای هم افزایی فعالیت‌های وزارت دفاع تشکیل دادیم. در حوزه صنعتی ساماندهی کردیم از جمله در صنعت هوایی و صنعتی و حوزه موشکی.
وزیر کشور گفت: با کمکی که دولت انجام داد، هم‌اکنون حدود ۵میلیون کارت ملی افرادی که چندین سال در انتظار بودند تحویل شده است و تا دو ماه دیگر نیز الباقی کارت‌ها تحویل خواهد شد.
وزیر صمت در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص مجلس؛

تغییر مدیرعامل فولاد مبارکه به دلیل عملکرد نادرست شرکت بود

وزیر صمت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکردهای نادرست شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که در این راستا مدیرعامل این شرکت در مهرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.
وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد که کل مرگ و میر کرونا در کشور ۱۴۲ هزار نفر بوده که ۱۳۲ هزار نفر آن مربوط به قبل از انجام واکسیناسیون عمومی است و از زمان انجام واکسیناسیون تنها ۱۰ هزار نفر که واکسن نزده یا بیماری زمینه‌ای داشتند براثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، توئیتی در خصوص برجام در فضای مجازی منتشر کرده که حواشی زیادی را به دنبال داشته است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که بخشی از مطالبات معلمان را به صورت علی‌الحساب پرداخت می کنیم، گفت: رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ مرداد آغاز می شود.
وزیر امور خارجه پیگیری روشن شدن ابعاد مختلف فاجعه مزارشریف با مسؤولان هیأت حاکمه سرپرستی افغانستان را مسؤولیت وزارت امور خارجه اعلام کرد و گفت: در مذاکرات این موضوع همواره در دستورکار بوده است.