حرف وزارت‌خانه‌ها

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیأت دولت گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه امروز مسکن جزو نیازهای جدی کشور و مردم است لذا هر روشی را برای خانه دار شدن مردم دنبال می کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ما به دنبال راه اندازی دولت هوشمند هستیم، گفت: طبق شاخص‌های جهانی، رتبه ایران از لحاظ میزان الکترونیکی شدن و استقبال خدمات، ۸۹ است؛ همچنین از لحاظ شاخص مشارکت الکترونیکی در رتبه ۱۱۸ هستیم که نشان دهنده مشارکت مردم در دولت الکترونیک است.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین به پایان رسیده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای نیجریه‌ای خود با تاکید بر اراده ایران برای رسیدن به یک توافق قوی و پایدار، تصریح کرد: توافق در صورت واقع بینی طرف آمریکایی دست یافتنی است.
سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در جریان سفرش به تهران امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین توصیه کرد که در این ایام استفاده از ماسک، غذای سالم، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را فراموش نکنند.