نشست‌ها

پورابراهیمی در نشست مشترک با نمایندگان اقتصادی ادوار مجلس؛

مجلس ذره‌ای از منافع ملی کوتاه نمی‌آید/ عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته خواهد شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته می‌شود، لذا هیچ راهی به غیر از کمک به دولت آینده وجود ندارد، همه امیدواریم دولتی که تشکیل می‌شود اثر گذارترین و کارآمدترین دولت بعد از انقلاب شود.
اساتید حوزه گردشگری می گویند برای توسعه گردشگری خارجی باید از جذب گردشگران کشورهای همسایه شروع کرد؛ ولی موضوعی که بیش از این اهمیت دارد اولویت داشتن گردشگری برای سیاستمداران به ویژه دولت آینده است.

در کارگروه لجستیک و بازرگانی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان مطرح شد:

منطقه آزاد انزلی شاهراه ترانزیتی منطقه و هاب لجستیک شمال کشور

جلسه کارگروه لجستیک و بازرگانی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه با حضور معاون و مدیران امور بندری و حوزه خزر و معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران مرتبط سازمان منطقه آزاد انزلی و همچنین هیأت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه و تعدادی از شرکت های فعال در حوزه لجستیک و بازرگانی برگزار شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان حوزه‌های مختلف جزیره، می‌توان به معرفی بهتر برند گردشگری قشم پرداخت.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه برخی از دوستان که همیشه در باره زمین، زمان، اسپانسر، مدیریت و چیزهای دیگر صحبت می‌کنند، سعی کردیم سرمان در کار خودمان باشد و بدون حاشیه کار خود را جلو ببریم.
عضو لیست‌جمهور گفت: برنامه‌ای منطقی، قابل اجرا و دقیق برای مردم تهران انتخاب کرده‌ایم که امیدوارم بتوانیم مجری خواسته‌های آنها در شورای شهر تهران باشیم.

با حضور نمایندکان مجلس و کارشناسان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و تضارب آراء پیرامون مشارکت اجتماعی

نشست هم اندیشی و تضارب آراء پیرامون مشارکت اجتماعی با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان و کارشناسان مرتبط و پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس در محل این مرکز برگزار شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه گزارش‌های ارائه شده به همراه آمار و ارقام به دست آمده، نشان دهنده حرکت به سمت جلو است ولی نمی‌توانیم این آمار را ملاکی برای دسترسی به معلمان توانمند قرار دهیم و بیان کنیم معلمان با کیفیت را تربیت کرده‌ایم.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه این شورا دخالتی در داوطلبی دختر سردار شهید سلیمانی نداشته است، گفت: نرجس سلیمانی به شکل مستقل برای نامزدی شورای شهر تهران تصمیم گرفته بود و ما نه از تصمیم او اطلاع داشتیم و نه درخواستی کرده بودیم.
مبارزات انتخاباتی سیاسی هفت نامزد ریاست‌جمهوری در فضایی سرد مدت‌هاست که آغاز شده؛ از فیلم‌های مستند تا گفت‌وگوهای رسانه‌ای، از مناظره‌های هفت نفره تا مونولوگ‌های مقابل دوربین و پشت میکروفن و از شعارهای همیشگی تا وعده‌های تکراری.
معاون وزیر آموزش و پرورش به تشریح دستاوردهای طرح هدایت و برنامه‌های آموزش‌وپرورش برای صیانت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی پرداخت و اولویتهای آموزش‌وپرورش برای واگذاری تبلت به دانش‌آموزان نیازمند را اعلام کرد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از اینکه نگاه برخی سیاستگذاران در کشور به موضوع محیط زیست نگاهی فانتزی است، گفت: طی چهار سال اخیر بیش از ۱۰۰۰ محیط‌بان به مجموع محیط‌بانان کشور افزوده شده است.
پیش از شروع اولین مناظره بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری، فرشاد مومنی، اقتصاددان در جلسه روز پنجشنبه موسسه دین و اقتصاد به واکاوی فرآیندهایی پرداخت که در شرایط فعلی می‌تواند کشور را از جنبه اندیشه‌ای از عوام‌گرایی و عوام‌فریبی نجات دهد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در حدود ۴۰ درصد است؛ گفت: باید تلاش کنیم که این نرخ مشارکت به درجه بالایی ارتقا یابد.
اولین همایش ملی زاگرس‌نشینان با محوریت پاسداشت مقاومت و پایداری زاگرس نشینان با حضور نخبگان ۱۵ استان زاگرس نشین ۴ خرداد در تهران برگزار شد.