نشست‌ها

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس در ایام دهه کرامت تلاش کنند تا فضای انتخابات تحت تأثیر سیره رضوی قرار گیرد؛ این امر به معنای کمرنگ کردن فضای انتخاباتی در کشور نیست بلکه به معنای مبارک و نورانی کردن این فضا به معارف رضوی است.
کاظمی در نشست خبری:

نظارت ما استصوابی نیست

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه صلاحیت کاندیداهایی که مراجع قانونی در موردشان اظهار نظر نکند، تایید می‌شود، گفت: نظارت ما کیفی و قانونی است و استصوابی نیست و گروه تحقیق محلی نداریم.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کانون حقوقدانان شورای ائتلاف از ظرفیت قابل توجهی برخوردار و قادر است نکات و نظرات تخصصی خود را به دولت آینده که به یاری خدا دولتی انقلابی خواهد بود، منتقل کند.

ناصر آخوندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در نشست‌ سه جانبه تخصصی انجمن حقوق‌شناسی ایران درباره سند همکاری ایران و چین با اشاره به مزیت های توافق، راهکارهای ایجاد زیرساختهای کلان در کشور برای استفاده حداکثری از ظرفیتهای اقتصادی در نظام بین الملل را برشمرد.

نشست‌ تخصصی انجمن حقوق‌شناسی ایران در اینستاگرام با موضوع سند همکاری های جامع ۲۵ ساله ایران و چین با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش 25 فروردین برپا می شود.


سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه در چارچوب سیاست‌های نظام نهایت تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها انجام می‌دهد، گفت: سانتریفیوژهایی که از مدار خارج شدند، از نوع IR1 بودند و با سانتریفیوژهای جدید جایگزین می‌شوند. اسرائیل هم پاسخ خود را از مجاری دیگر دریافت می‌کند.
در جریان نشست دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رییس کل بانک مرکزی مقرر شد در خصوص «رمز ارزها» تا پایان فروردین ماه، پس از نهایی شدن و تصویب آئین نامه‌ها، دستورالعمل لازم برای صدور مجوز تاسیس صرافی‌های دیجیتال در مناطق ابلاغ شود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشستی خبری به تشریح دستاوردهای شش ساله جنگ علیه این کشور پرداخت و اعلام کرد که ارتش در طول این سالها با ۴۹۹ موشک بالستیک تاسیسات نظامی عربستان و امارات را هدف قرار داده است.

ششمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت " از کرامت انسانی در اسلام تا حقوق بشر در غرب" از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و با مشارکت مرکز علمی فرهنگی محمد مصطفی (ص) اسن یورت و با حضور کوروش مقتدری، وابسته فرهنگی سرکنسولگری ایران در استانبول ترکیه برگزار شد.
سردار علیرضا لطفی گفت: در مجموع ۹۳/۷ جرایم جنابی کشف شد. ۴۰ درصد آدم ربائی، ۱۹ درصد تجاوز، ۷۵ درصد حریق عمدی و اسید، ۲۵ درصد سرقت و ۱۵ درصد در زمینه فقدان با کاهش روبرو هستیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات در نشست «بررسی حقوقی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» گفت: ما از آموزش و پرورش درخواست کردیم که سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی داشته باشیم که تازه ۲ هفته پیش سازوکار آن از طرف این وزارت‌خانه تایید شد. سیم‌کارت دانش‌آموزی یعنی هر فرد زیر ۱۸ سال می‌تواند برای خود سیم‌کارت داشته باشد که مسئولیت حقوقی آن متوجه والدینش است که مصوبه آن بعد از سال‌ها اینترنت و تکنولوژی هراسی، به تصویب رسید.

نشست اقتصادی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با استاندار، نمایندگان مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم، معاونین اقتصادی شهرهای ازنا و الیگودرز، مسئول امور زنان لرستان و فعالین اقتصادی خرم آباد با هدف بازسازی اقتصاد ضعیف استان و خرم آباد، جذب سرمایه گذار، ایجاد کمربند اقتصادی و صنعتی در لرستان برگزار شد.
دکتر مونسان در نشست «گفت‌و‌گوی هفته» وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی در طرح میراثبانان افتخاری/ بازدید دانش‌آموزان از موزه‌ها

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در وزارت آموزش و پرورش، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌تواند در دستور کار این دو دستگاه قرار گیرد. به‌عنوان مثال در طرح میراثبانان افتخاری می‌توان از ظرفیت‌های دانش‌آموزی بهره برد.

وزیر صمت در نشست شورای راهبری فرش دستباف خبر داد:

ارتقاء جایگاه صادراتی فرش دستباف با تکمیل زنجیره تامین

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست شورای راهبری فرش دستباف ایران که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، از کاهش تعرفه واردات نخ ابریشم از ۲۶ درصد به ۲۰ درصد و تصویب آن در هیئت دولت خبر داد.