نشست‌ها

جلسه بررسی پیشنهاد اجرای طرح شبکه یکپارچه فرآوری و ترابری به منظورکاهش خام فروشی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده و استفاده کامل از ظرفیت ناوگان حمل و نقل کشور با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه اساس ساختار قرآن، حفظ حرمت و امنیت افراد است گفت: باید بتوان با نسل جوان که خود را نسبت به اقتضائات جهانی می‌سنجد، گفت و گو و مباحث و مسایل را به زبان امروز به آنان منتقل کرد.

معاون هنری وزارت فرهنگ خبر داد:

تاسیس ۱۷ هنرستان جدید هنر در چهار سال اخیر

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هماهنگی تأسیس هنرستان هنرهای زیبای کاشان گفت: از سال ۱۲۸۹ که نخستین هنرستان در کشور راه‌اندازی شد تا سال ۱۳۹۶ تنها ۳۹ هنرستان فعال بود؛ اما در چهارسال اخیر ۱۷ هنرستان هنرهای زیبای جدید تأسیس شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ما پس از انقلاب موفق به کسب ۱۸ مدال طلا شده‌اند و ورزش ایران اکنون قابل مقایسه با قبل نیست.
در نشست صمیمانه جامعه کوتاه‌قامتان ایران با مدیر مرکز خدمات پایدار هرندی طرح شد:

ایجاد فرصت کارآفرینی و اشتغال برای اعضای جامعه کوتاه‌قامتان ایران در قلب طهران

شهردار منطقه 12 از ایجاد فرصت کارآفرینی و اشتغال برای اعضای جامعه کوتاه‌قامتان ایران در مرکز خدمات پایدار هرندی (مجتمع رویش) واقع در ناحیه 4 این منطقه خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مراجع امنیتی اکنون با ۳۰۰ مزرعه کلان برخورد و آنها را جمع‌آوری کرده‌اند، گفت: با همکاری وزارت نیرو و با استفاده از هوش مصنوعی، ۱۳ هزار مزرعه کوچک و بزرگ استخراج رمزارز در کشور شناسایی شد.

در نشست کمیته دارو و غذا کمیسیون بهداشت مجلس:

آیین نامه جدید تاسیس داروخانه ها، گامی رو به جلو است

در دومین نشست بررسی آیین‌نامه جدید تاسیس داروخانه‌ها تاکید شد که در فرصت باقی مانده از دولت تدوین ضابطه و ویرایش آیین نامه جدید با لحاظ نظر ذینفعان مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در تشریح وضعیت بیماریهای زئونوز در کشور، به کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: کووید۱۹ نیز یک بیماری زئونوز است؛ چراکه منشاء برخواسته از حیوانات دارد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت و در خصوص روند واکسیناسیون گروه‌های هدف، توضیحاتی ارائه داد.

در قالب امضای تفاهم نامه بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و شرکت بورس انرژی محقق شد؛

بهره‌گیری از بورس برای تامین مالی زیرساخت و تولید در مناطق

امروز سه شنبه (8 تیرماه) تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و شرکت بورس انرژی ایران در محل دبیرخانه شورایعالی به امضاء رسید.

پورابراهیمی در نشست مشترک با نمایندگان اقتصادی ادوار مجلس؛

مجلس ذره‌ای از منافع ملی کوتاه نمی‌آید/ عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته خواهد شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته می‌شود، لذا هیچ راهی به غیر از کمک به دولت آینده وجود ندارد، همه امیدواریم دولتی که تشکیل می‌شود اثر گذارترین و کارآمدترین دولت بعد از انقلاب شود.
اساتید حوزه گردشگری می گویند برای توسعه گردشگری خارجی باید از جذب گردشگران کشورهای همسایه شروع کرد؛ ولی موضوعی که بیش از این اهمیت دارد اولویت داشتن گردشگری برای سیاستمداران به ویژه دولت آینده است.

در کارگروه لجستیک و بازرگانی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان مطرح شد:

منطقه آزاد انزلی شاهراه ترانزیتی منطقه و هاب لجستیک شمال کشور

جلسه کارگروه لجستیک و بازرگانی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه با حضور معاون و مدیران امور بندری و حوزه خزر و معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران مرتبط سازمان منطقه آزاد انزلی و همچنین هیأت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه و تعدادی از شرکت های فعال در حوزه لجستیک و بازرگانی برگزار شد.