نشست‌ها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این مژده را به مردم ایران می‌دهیم که در دو تا سه ماه آینده یکی از قطب‌های بزرگ تولید واکسن کرونا در منطقه و یکی از صادرکنندگان مهم این واکسن به جهان خواهیم بود.

معاون سازمان صداسیما گفت: بودجه یک درصدی برای صداوسیما توسط دولت پذیرفته نشد و حتی ۴۰ درصد تبلیغات بازرگانی که توسط بانک‌ها تامین می‌شد با دستور دولت حذف شد و بعد هم تبلیغات اپراتوها با دستور وزارت ارتباطات به صداوسیما داده نشد.

دکتر علی اکبر نیکواقبال اقتصاد دان و استاد دانشگاه تهران:

مالزی و سیاستگذاریهای صحیح و درس آموز

نیکواقبال با اشاره به فقیر بودن کشور مالزی در نیم قرن پیش گفت: تا حدود 40 الی 50 سال پیش، مالزی جزء فقیرترین کشورهای دنیا بود ولی در سال های بعد توانست با سیاستگذاریهای صحیح و سالم اجتماعی و اقتصادی، خود را به بالاترین درجات رشد اقتصادی برساند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا پیش از این دغدغه خانواده‌ها صرفا تعلیم و تربیت بود که امروز دغدغه معیشت نیز به آن اضافه شده است، گفت: مشکل امروز کشور کمبود بودجه نیست بلکه از بی‌تصمیمی و سوءمدیریت رنج می‌بریم.
نشست اعضای خانه سینما با وزیر کار؛

۷۶ هزار هنرمند کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند

​اعضای شورای مرکزی خانه سینما به نمایندگی از هنرمندان در نشستی ۳ساعته با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح مسائل و مطالبات قانونی خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات خود به صورت دائمی شدند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اظهار کرد: متن لایحه تشدید مجازات قتل فرزند توسط پدر از سوی قوه قضاییه بررسی مبسوط شده و هم‌اکنون برای بررسی نهایی در کمیسیون لوایح دولت قرار دارد. همچنین با درخواست این معاونت، آقای جهانگیری دستور تسریع بررسی این لایحه در کمیسیون لوایح دولت را داده‌اند تا هرچه زودتر این لایحه در دولت به تصویب رسد.
طی نشست کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران با نوبخت بررسی شد؛

نحوه تخصیص بودجه برای ادامه طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل و مهار شیوع کرونا

در نشست کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس سازمان برنامه و بودجه و دیگر مسئولان مربوطه، نحوه تخصیص بودجه برای ادامه طرح شهید سلیمانی به منظور پیشگیری و کاهش شیوع کرونا در کشور بررسی شد.
فرشاد مومنی اظهار داشت: وقتی که شما می‌گویید می‌خواهیم 22 درصد تورم ایجاد کنیم و برآوردها این است که تورم قطعاً بین دو تا سه برابر خواهد شد، چه نتیجه ای حاصل می شود؟ به ویژه هنگامی که دستگاه‌های رسمی گزارش می‌دهند، نرخ بیکاری در شرایط کرونا و تحریم‌های بازگشته کاهش پیدا کرده است و مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش می‌دهد بیکاری واقعی حول و حوش 12 درصدی که می‌گویید نیست بیش از 25 درصد است

نشست خبری با حضور شهردار منطقه 12 و اصحاب رسانه و فعالین حوزه شهری؛

حوزه شهری نیازمند بازنگری است/تهران شهر چنارها

شهردار منطقه 12 گفت: در حوزه شهری نیاز به یک بازنگری است چراکه با وجود کرونا رابطه ما با شهر نیز متفاوت شده و نیازمند تغییر و دگرگونی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:

۱۸ مرکز علمی کاربردی در کشور استاندارد سازی نشوند، تعطیل می شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانشگاه های علمی کاربردی سطح بندی شد و از بیش از یک هزار دانشگاه به ۶۰۰ واحد تقلیل یافته است و از بین سطح ۱۸دانشگاه ضعیف است که اگر تا یکسال آینده استاندارد سازی نشوند، تعطیل میشود.