نشست‌ها

واعظی در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

تلاش و فداکاری دولت مانع از فروپاشی نظام شد

رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: کشور بخاطر جنگ اقتصادی و کرونا با شرایط بسیار سخت و دشواری رو به رو بود دولت دوازدهم با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، تلاش کردکه روند توسعه کشور متوقف نشود و مردم مشکلات کمتری را در زندگی و معیشت خود متحمل شوند.
جهانگیری در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

اجر کار روحانی در تاریخ ماندگار خواهد شد!

معاون اول رئیس جمهور روحانی را عزیز، دانشمند و گنجینه اسرار خواند و گفت: اجرکار شما در تاریخ ماندگار خواهد شد.
صالحی در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید؛

دولت تدبیر و امید سپر بلای ملت و کشور شد!

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه هیچ یک از دولت‌ های جمهوری اسلامی با این حجم از بلایا رو به رو نبوده است گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می بارید. دولت تدبیر و امید سینه خویش را سپر بلای ملت و کشور کرد.
سخنگوی دولت گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به شکل تصادفی و ناخواسته با سونامی زیاده‌روی‌ها و افراط گری های متعددی مواجه شد که نه فقط ایران بلکه کم و بیش همه جهان را شوکه کردند. در این سال‌های افراطی گری‌ که نزدیک به یک دهه طول کشید، نوعی خوش اقبالی و لطف خداوند بود که دولت تدبیر و امید توسط مردم برگزیده شده بود و توانست سایه های شوم را از کشور دور کند.
در نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح شد؛

تحریم‌های آمریکا خللی در برنامه های ما ایجاد نمی‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه عدم ایجاد خلل در برنامه‌های مشروع ایران در حوزه‌های دفاعی و توسعه‌ای.گفت: ایران بیش از چهاردهه است مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته است و همواره نشان داده است که هر آنچه آن ها انجام داده‌اند، نمی تواند اراده ایران را بشکند.
فرماندار ویژه شهرستان خبر داد:

قرنطینه شهرستان آبادان به مدت دو هفته

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست فوری ستاد کرونای این شهرستان گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، آبادان از فردا به مدت دو هفته قرنطینه خواهد شد
یک استاد جمعیت شناسی دانشگاه تهران بیان کرد هرم سنی ایران تا سال 1430 شکل استوانه‌ای می‌شود وی دلیل این امر را کاهش تمایل مردم برای فرزند آوردی عنوان کرد.
رییس انستیتوپاستور ایران با بیان اینکه انستیو پاستور سابقه‌ای 100 ساله دارد به تشریح آخرین وضعیت همکاری با انستیتو فینلای کوبا در جهت تولید واکسن کووید ۱۹ پرداخت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به اینکه رسانه ملی به او در شبکه خبر 20 دقیقه فرصت برای توضیح اقدامات معاونت زنان داده گفت: از این رسانه گله‌مند است زیرا باید در طول فعالیت این معاونت به آنها فرصت داده می‌شد تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند.
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه باید برای کاهش مشکلات در کوتاه مدت تلاش مضاعف کنیم، گفت: تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: باید بر روی موضوع «شهر گردشگر» کار جدی انجام شود تا تمام مردم کشور حداقل از مراکز استان‌ها و درجه شهرهای گردشگر آگاهی پیدا کنند، اگر این موضوع عملیاتی شود، تحول بزرگی در صنعت گردشگری کشور اتفاق می‌افتد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: آمریکا به‌جای عمران، آبادانی، رونق و شکوفایی، آثار زیانبار و سنگین، جنایات و فجایع بسیاری را در افغانستان مرتکب گردید و علی‌رغم توهمات اولیه، با سرافکندگی و ذلت، کشور مجاهدین سرافراز را ترک می‌کنند.
رئیس کانون سراسری بتن آماده با بیان اینکه سیمان فله در بورس یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان عرضه می شود،گفت: این موضوع تورم بالایی را در مسکن ایجاد می‌کند و هزینه ساخت را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

سردار جلالی در کمیته پدافند غیرعامل بنیاد مستضعفان:

نیازمند سامانه زنده و پویای پدافند غیرعامل هستیم

سردار غلامرضا جلالی با بیان اینکه نیازمند سامانه زنده و پویای پدافند غیرعامل هستیم از برگزاری ۴ هزار رزمایش ارتقای آمادگی در کشور خبر داد.