تازه‌ترین عناوین

زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های مختلف از بهمن ۱۴۰۲ تغییر کرده و با تقسیم کل یارانه بگیران به سه گروه، زمان واریز گروهی یارانه‌ها نیز به سه بخش تقسیم شده است.
جلسه پیش از بازی دیدار روز سه‌شنبه تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الوحدات اردن صبح امروز دوشنبه با حضور عوامل اجرایی، انتظامی و مدیران دو تیم در هتل رجنسی شهر امان برگزار شد.
لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل خیرونا تأکید کرد که هدف اصلی بارسا در این فصل، کسب پیروزی در تمامی رقابت‌ها و رسیدن به قهرمانی لالیگا است.
انتخاب یک متخصص روانشناس در تبریز علاوه بر درنظر گرفتن فاکتورهایی مثل نوع مشکل، انتظارات از متخصص و... نیازمند شناخت بهترین متخصصان روانشناس این شهر است.
آموزش زبان آلمانی پیشرفته می‌تواند چالش‌های خاص خود را داشته باشد، اما با تکنیک‌های مناسب و منابع درست، می‌توانید به سطح بالایی از تسلط برسید. در این مقاله، به بررسی تکنیک‌ها و استراتژی‌های موجود برای یادگیری آلمانی پیشرفته خواهیم پرداخت.
سوره الرحمن را عروس قرآن می خوانند چرا که فضیلت و خواص سوره ی الرحمن بقدری است که این لقب برازنده ی آن است چنانچه حضرت زهرا(س) قرائت کننده ی سوره الرحمن را ساکن بهشت فردوس می خوانند.
سازمان آگهی های پرسون