ارزش تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در ترانسفرمارکت

ارزش تیم الاهلی عربستان در سایت ترانسفرمارکت ۱۷۸.۲۵ میلیون یورو و پرسپولیس ۱۷ میلیون یورو ثبت شده است.
تصویر ارزش تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در ترانسفرمارکت

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم پرسپولیس امشب ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل عربستان میهمان تیم الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا خواهد بود. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌های عربستانی در سال‌های اخیر سرمایه گذاری زیادی در فوتبال کرده اند و ستاره‌های زیادی در فوتبال جهان را به تیم‌های خود آورده اند. کریستیانو رونالدو، ریاض محرز، فیرمینو و... بسیاری از ستارگان بزرگ فوتبال در این کشور بازی می‌کنند و این نشان دهنده این است که تیم‌های ما کار سختی مقابل تیم‌های عربستانی دارند و قیاس تیم‌های ایرانی و عربستانی فاصله فوتبال ما با این کشور را نشان می‌دهد.

تیم الاهلی عربستان با توجه به بازیکنانی که دارد در سایت ترانسفرمارکت ۱۷۸.۲۵ میلیون یورو ارزش گذاری شده است و تیم پرسپولیس، حریف امشب این تیم عربستانی در سایت ترانسفرمارکت ۱۷ میلیون یورو ارزش دارد.

نکته جالب توجه، ارزش لیگ برتر کشورمان در سایت ترانسفرمارکت است. لیگ برتر ایران در سایت ترانسفرمارکت ۱۲۹.۵۹ میلیون یورو ثبت شده است که نشان می‌دهد ارزش کلی لیگ کشور ما از تیم الاهلی عربستان ۴۸.۶۶ میلیون یورو کمتر است. این اعداد، سرمایه گذاری کلان تیم‌های عربستانی را در فوتبال آسیا نشان می‌دهد.

منبع: ورزش سه

764832

سازمان آگهی های پرسون